تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812872461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رويدادجريمه تصاعدي براي دير كرد عوارض خودرو


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: رويدادجريمه تصاعدي براي دير كرد عوارض خودرو
هيات وزيران با هدف تامين منابع مطمئن مورد نياز شهرداري‌ها و نظم بخشيدن به نحوه وصول عوارض، موافقت كرد، براي مالكان خودروهايي كه در پرداخت عوارض تاخير جريمه تصاعدي در نظر گرفته شود.
هيات وزيران با اصلاح ماده 10 آيين‌نامه اجرايي قانون اصلاح موادي از قانون برنامه سوم توسعه و چگونگي برقراري و وصول عوارض، نحوه وصول عوارض ساليانه انواع خودرو‌هاي سواري و وانت دو كابين توسط شهرداري‌ها از مالكان خودرو‌ها را اصلاح كرد.
بر اساس ماده 10 اين آيين‌نامه، عوارض سالانه خودرو‌هاي سواري و وانت دو كابين به نرخ يك در هزار قيمت فروش كارخانه داخلي و يا مجموع ارزش گمركي و حقوق ورودي براي خودروهاي وارداتي و براساس قيمت‌هاي مندرج در جداولي كه از سوي سازمان امور مالياتي كشور اعلام مي‌شود دريافت خواهد شد.
بر اساس اين مصوبه، مهلت پرداخت عوارض ساليانه خودرو در هر سال تا پايان همان سال است و در صورتي كه مالك خودرو از پرداخت عوارض در مهلت تعيين شده خودداري كند، به ازاي هر ماه تاخير، معادل دو و نيم درصد به مبلغ عوارض افزوده مي‌شود.
همچنين براساس اين اصلاحيه، شهرداري‌ها مكلفند در ابتداي هر سال و در مقاطع زماني و به شيوه‌هاي مختلف از جمله از طريق رسانه‌ها و الصاق اطلاعيه در شعب بانك‌ها و نيز ابلاغ مراتب به نشاني موجود از مالك خودرو ميزان عوارض متعلقه به هر نوع خودرو در آن سال را اعلام كنند و فيش‌هاي مربوطه براي پرداخت عوارض را به تعداد كافي در اختيار شعب بانك‌ها قرار دهند
تا مالكين خودرو‌ها با مراجعه به شعب بانك‌ها نسبت به پرداخت عوارض متعلق به خودرو خود اقدام كنند.
اين مصوبه را 25 خرداد معاون اول رييس‌جمهور ابلاغ كرده است.
 پنجشنبه 30 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن