تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804619780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير نفت :حذف سهميه بندى بنزين در برنامه نيست


واضح آرشیو وب فارسی:رسالت: وزير نفت :حذف سهميه بندى بنزين در برنامه نيست
مهر:وزير نفت اعلام كرد از اول تير ماه پروژه سوخت گيرى با كارت هوشمند سوخت براى خودروهاى ديزلي( گازوئيلي) اجرايى مى شود. غلامحسين نوذرى با بيان اينكه از اول تير ماه گازوئيل فقط با كارت هوشمند سوخت عرضه مى شود، اظهار داشت: مشكلات مختصرى كه در اجراى اين طرح وجود داشت، برطرف شده و عرضه گازوئيل با كارت هوشمند سوخت از اول تيرماه آغاز خواهد شد.وى درباره برنامه هاى وزارت نفت براى آزاد سازى قيمت بنزين نيز تاكيد كرد: در حال حاضر برنامه اى براى حذف سهميه بندى بنزين در دستوركار وزارت نفت نيست و به عرضه بنزين يارانه اى ادامه خواهيم داد.

وزير صنايع و معادن از رشد سرمايه گذاري، اشتغال و صدور پروانه در بخش صنعت و معدن خبر داد و گفت : اخيرا آمار سرمايه گذاري، اشتغال و صدور پروانه استخراج شده كه نشان دهنده رشد اين گزينه ها در كشور است. على اكبر محرابيان پس از نشست هيئت دولت در جمع خبرنگاران درخصوص رشد سرمايه گذارى افزود: از سال 70 تا 80 چهل و چهار درصد ، از سال 80 تا 85 پنجاه و سه درصد و در سال 86 به طور متوسط 68 درصد رشد سرمايه گذارى در بخش صنعت و معدن داشته ايم كه اين نسبت به 15 سال گذشته بى سابقه است. وزير كار گفت: عملكرد دولت نهم نشانگر رونق اقتصادى در بخشهاى مختلف بويژه صنعت است.

* محمد جهرمى در حاشيه جلسه اين هفته هيئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: بايد تلاش كنيد عملكرد بانكها و اظهار نظرهاى صاحبنظران اقتصادى با انگيزه مهار تورم موجب ركود اقتصادى و نااميدى توليدكنندگان و سرمايه گذاران نشود. وى تصريح كرد: دولت نهم تلاش كرده است در بخشهاى مسكن ، خدمات ، صنعت و كشاورزى رونق اقتصادى ايجاد كند و اميدواريم با توسعه بورس ، رفع موانع توليد و سرمايه گذارى و نيز از طريق آيين نامه ها نرخ توليد و سرمايه گذارى افزايش يابد.

وزير كار گفت: متاسفانه برخى اظهار نظرهاى اقتصادى در رسانه ها به نحوى انجام مى شود كه منجر به كاهش سرمايه گذارى و افزايش نااميدى سرمايه گذاران مى شود.

جهرمى افزود: اكنون نرخ رشد توليد بيش از 6 و نيم درصد است و بايد آن را افزايش دهيم تا شاهد مهار تورم باشيم.

وجود بيش از 19 هزار طرح صنعتى راه‌اندازى شده و 23 هزار طرح نيمه كاره تا پايان سال 86 بيانگر رونق اقتصادى در كشور است.

جهرمى تصريح كرد: رونق اقتصادى بايد به گونه‌اى باشد كه نرخ رشد توليد و سرمايه‌گذارى‌ها افزايش يابد اما متاسفانه برخى اظهارنظرها به گونه‌اى بيان مى‌شود كه نااميدى را افزايش مى‌دهد. وى از بانك‌ها، رسانه‌ها و دست‌اندركاران مجلس و ساير دستگاه‌ها خواست تا سعى بر اين باشد كه كشور به دليل تورم با گرفتارى‌هاى جديد مواجه نشود.

وزير كار و امور اجتماعى از مسئولان استانها، مردم، بانكها و تمام دست اندركاران مختلف و نمايندگان مجلس درخواست كرد سعى كنند كه كشور دچار ركود تورمى كه قبل از دولت نهم جامعه دچار آن بود، نشود.

*عباسى از ابلاغ قانون سياستهاى اجرايى اصل 44 قانون اساسى در آينده اى نزديك خبرداد و گفت: با اجرايى شدن اين قانون ، بانك توسعه تعاون نيز راه اندازى خواهد شد.

محمد عباسى در حاشيه جلسه هيئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد طرح تعاونى مسكن مهر دليل جديت كار در اين بخش را انگيزه مردم و تعاونى ها ذكر و ابراز اميدوارى كرد با رفع مسائل اعتبارى تعاونى هاى مسكن مهر، سرعت آماده سازى و ساخت تعاونى هاى مهر بيشتر خواهد شد.

وى بر ضرورت توانمندسازى در جهت ايجاد تعاونى‌ها تاكيد كرد و در خصوص تشكيل بانك توسعه تعاون گفت: تشكيل بانك توسعه تعاون يكى از بهترين فرصت‌هاى پيش روى تعاونى‌ها در جريان اقتصاد است و به وسيله آن زمينه‌هاى رونق تقويت بيش از پيش تعاونى‌ها فراهم مى‌شود.

وزير تعاون درباره اجراى طرح مسكن مهر گفت: اين طرح از مواردى است كه در موضع اشتغال تعاونى‌ها نقش مثبتى خواهد داشت و باعث ظرفيت سازى در بخش تعاون مى‌شود.

* وزير ارتباطات و فناورى اطلاعات هم در حاشيه جلسه هيئت دولت در جمع خبرنگاران از انجام 1/5 ميليارد دلار سرمايه گذارى خارجى در بخش مخابرات كشور طى دو سال اخير خبر داد و گفت: برخى سرمايه گذاران خارجى براى خريد سهام شركت مخابرات ايران علاقه مند هستند. محمد سليمانى پس از نشست هيئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: با واگذارى اپراتور سوم نيز حدود 3 ميليارد دلار سرمايه گذارى خارجى در بخش مخابرات انجام خواهد شد كه تاكنون اين حجم از سرمايه گذارى در بخش مخابرات صورت نگرفته است. وى افزود: در طرح واگذارى اپراتور سوم بيش از 15 كشور از خاورميانه ، آسياى شرقى ، كشورهاى شمالى ، آفريقايى و همچنين برخى از كشورهاى اروپايى حضور دارند.وزير ارتباطات و فناورى اطلاعات گفت : شركت مخابرات به صورت يكپارچه به بخش خصوصى واگذر مى شود .

*وزير بازرگانى از اجراى طرح جديد توزيع لبنيات از اول تيرماه سال‌جارى خبر داد.

وزير بازرگانى در حاشيه نشست هيئت دولت در جمع خبرنگاران درباره موضوع واردات شكرهم گفت: ما هر ساله 1 ميليون تا يك ميليون 200 هزار تن واردات شكر داشته ايم كه امسال به واسطه كاهش كشت به دليل برخى خشكسالى‌هايى كه رخ داده، طبعا بايد اين ميزان را افزايش دهيم و به كارخانه‌ها هم توصيه كرده‌ايم كه با استفاده از شكر خام، از مدت زمان بيكارى‌ چندين ماهه كارخانه‌هاى شان به صورت بهينه استفاده كنند.

ميركاظمى ارتباط افزايش واردات شكر به كاهش ذخاير كشور را مرتبط ندانست و ادامه داد: ما بايد براى 6 ماه ذخيره شكر داشته باشيم و امسال هم ذخاير شكر كشور وضعيت خوبى دارد اما براى حفظ اين شرايط ناگزير از افزايش واردات آن هستيم.
 چهارشنبه 29 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: رسالت]
[مشاهده در: www.resalat-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 471]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن