تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813014294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس قوه قضاييه خواستار ساماندهي وضعيت نابسامان زمين و مسكن شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رئيس قوه قضاييه خواستار ساماندهي وضعيت نابسامان زمين و مسكن شد
آيت الله هاشمي شاهرودي كه روز چهارشنبه از طريق سيستم ويدئو كنفرانس با قضات استان آذربايجان شرقي سخن مي‌گفت، با بيان اين مطلب افزود: بايد به صورت جدي با شرايط موجود در بخش زمين و مسكن، ساخت و سازهاي بي‌رويه مقابله شود و اگر اين ساماندهي صورت نگيرد نمي‌توان به رونق اقتصاد كشور اميدوار بود.

به گزارش روابط عمومي و اطلاع رساني قوه قضاييه، وي همچنين خواستار توجه و همكاري دولت، مجلس و قوه قضاييه براي ساماندهي وضعيت مسكن و ساخت و ساز در كشور و جلوگيري از صدمات ناشي از نابساماني اقتصاد زمين و مسكن شد.

وي با تاكيد بر اينكه حتي در كشورهايي كه صددرصد سرمايه داري در آن حاكم است، كنترل‌هاي ويژه بر بخش مسكن و زمين وجود دارد، گفت: به رئيس جمهور محترم نيز گفته ام كه بايد ساماندهي مناسبي در اين بخش صورت گيرد و زمين و زمين خواري و ساخت وسازها طبق ضوابط اسلامي و قانوني مهار شود تا بيش از اين عده‌اي نتوانند از طريق سرمايه‌گذاري در مسكن و بر اثر عدم نظارت و حتي بدون پرداخت اندكي ماليات به سودهاي بادآورده دست يابند و مردم نيز به واسطه نابساماني در اين بخش دچار مشكلات فراوان شوند.

رئيس قوه قضائيه با اشاره به وظيفه قوه قضائيه در احقاق حقوق مردم تاكيد كرد: قوه قضائيه حاضر است در اين زمينه به دولت و مجلس كمك كند تا وضعيت موجود در بخش مسكن كه موجب ضربه زدن به اقتصاد كشور و واردآمدن فشار به مردم شده است، ساماندهي شود.

آيت الله هاشمي شاهرودي با تاكيد بر لزوم توجه به اهداف سياست‌هاي اصل ‪۴۴‬ قانون اساسي افزود: حمايت از سرمايه‌گذاري هاي مشروع و زمينه‌سازي براي توليد و گسترش صنعت، بسيار مهم است.

رئيس قوه قضائيه با قدرداني از عملكرد مثبت مسئولان، قضات و كاركنان دستگاه قضايي گفت: امروز، دستگاه قضايي ايران و بسياري از سياست‌هاي آن به عنوان الگو و سرمشق موفقي از نظام قضايي اسلامي مورد توجه كشورهاي مختلف قرار گرفته و آنان در مقابل اين سياست‌ها سر تعظيم فرود آورده اند هاشمي شاهرودي در بخش ديگري از سخنان خود خواستار توجه به معيشت مردم مناطق مرزي و نقاط محروم شد و گفت: بسياري از مردم مناطق محروم مرزي به دليل مشكلات معيشتي و عدم امكان دستيابي به شغل مناسب به جابجايي كالا در مناطق مرزي مي‌پردازند كه بايد با گسترش بازارچه‌هاي مرزي درصدد ساماندهي اين وضعيت و حل و فصل مشكلات مردم بود.
 چهارشنبه 29 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن