تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815611825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اجراي طرح جامع سلامت در قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اجراي طرح جامع سلامت در قزوين
قزوين - خبرنگار اطلاعات: طرح جامع سلامت به صورت پايلوت در قزوين اجرا مي‌شود.‌

رئيس دانشگاه علوم پزشكي قزوين با اعلام اين مطلب در نخستين همايش كار گروه‌هاي برنامه ريزي سلامت استان قزوين، هدف از تدوين اين طرح را برنامه‌ريزي و تهيه گام‌هاي كلان كشوري و دستگاهي براي پوشش اهداف تعيين شده، تخصيص منابع سازماني، ملي و غير دولتي و راهنمايي براي هدف گيري ارتباطات بين سازماني عنوان كرد و گفت: طرح جامع سلامت از سال گذشته به ابتكار دانشگاه علوم پزشكي قزوين و با حمايت استانداري و شوراي سلامت استان تصويب شد كه در آن نگاه جامع برنامه‌ريزي، علم محوري و ارائه راهكارهاي اساسي در حوزه‌هاي سلامت كشور مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

زينالو با اشاره به اهداف كلان ايران نسبت به ارتقاي سلامت جسمي، رواني، اجتماعي و معنوي كشور، افزود: براساس برنامه چشم‌انداز 20 ساله، كشور بايد تا سال 1404 از طريق توليد علم و بهره‌برداري از فناوري نوين در بالاترين سطح سلامت و درمان قرار گيرد.

وي تصريح كرد: بر همين اساس آماده‌سازي، وضعيت سنجي، هدف گذاري و تدوين نقشه راه از برنامه‌هاي اصلي تدوين نقشه جامع علمي اين طرح در كشور است.

به گفته زينالو، در اين طرح نقش نهادهاي مختلف جامعه و نحوه مشاركت مردمي در حوزه سلامت، خروجي ميزان تخصيص اعتبار در بخش‌هاي مختلف سلامت كشور، تقويت ارتباط بين بخشي و سازماني، نحوه تربيت فرزندان و دانش مبتني بر سلامت آحاد جامعه، يافتن حلقه‌هاي مفقود شده و يا زنجيره‌هايي كه هنوز در كشور به آن پرداخته نشده است، مورد بررسي قرار گرفته و بصورت برنامه‌هاي اجرايي در اختيار سازمان‌ها قرار داده مي‌شود.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي قزوين مدت زمان تدوين طرح جامع سلامت در اين استان را 8 ماه عنوان كرد و گفت: براي تدوين اين طرح 300 نفر از پژوهشگران كشوري و استاني با مشاركت نهادهاي مردمي همكاري خواهند كرد و يك ميليارد و 500 ميليون ريال اعتبار نيز از محل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان، استانداري و دانشگاه علوم پزشكي قزوين براي اين امر اختصاص داده شده است.




 چهارشنبه 29 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 253]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن