تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815540368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با موضوع اولين فيلمي كه ديدم كودكان در جشنواره فيلم كودك همدان خاطره مي‌نويسند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: با موضوع اولين فيلمي كه ديدم كودكان در جشنواره فيلم كودك همدان خاطره مي‌نويسند


خبرگزاري ايسكانيوز: كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان همدان برنامه‌هاي متنوعي را براي بخش‌هاي جنبي بيست و دومين جشنواره بين‌المللي فيلم كودك و نوجوان تدارك ديده است.

به گزارش روز چهارشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" اكبر كرمي مدير كانون اين استان با بيان اين خبر، در اختيار گذاشتن سالن نمايش فيلم كانون در همدان و برپايي غرفه‌هاي نقاشي و عكس در كنار سالن پيش و پس از نمايش فيلم‌ها را از جمله برنامه‌هاي كانون در جشنواره فيلم برشمرد.
وي گفت: با استفاده از شيوه تكه چسباني(كلاژ) و ترفندهاي رايانه‌اي، تصاوير كودكان و نوجوانان با چهره‌ها و شخصيت‌هاي معروف سينمايي تلفيق و از آن نمايشگاه عكسي در محل سينما كانون همدان داير مي‌شود.
كرمي همچنين در باره نحوه اداره سالن در روزهاي 1 تا 5 تير هم‌زمان با برپايي جشنواره خاطر نشان كرد: در اين روزها تصدي امور سينما كانون به منظور ايجاد مديريتي نمادين به كودكان و نوجوانان واگذار مي‌شود.
برگزاري ايستگاه و مسابقه‌هاي فرهنگي و هنري به ويژه نقاشي ديواري و زميني از ديگر برنامه‌هايي است كه مدير كانون استان همدان از آن به عنوان برنامه‌هاي جنبي جشنواره فيلم كودك در شهرهاي ملاير، نهاوند، اسد آباد، تويسركان، بهار، كبودرآهنگ و رزن اشاره كرد. وي همچنين از برگزاري جشن بادباكها به بهانه برگزاري جشنواره فيلم كودك در شهرهاي رزن و تويسركان خبر داد ضمن اين كه دو مسابقه خاطره ‌نويسي با عنوان «اولين فيلمي كه ديدم» و نشست با بازي‌گران، كارگردان‌ها، تصويرگران و شاعران كتاب‌هاي كودك و نمايشگاه عكس توسط كانون در شهرستان اسدآباد برگزار مي‌شود.
گفتني است در بيست و دومين جشنواره بين‌المللي فيلم كودك ونوجوان سه فيلم كانون با نام‌هاي «هامون و دريا» به كارگرداني ابراهيم فروزش در بخش مسابقه فيلم‌هاي بلند سينمايي، فيلم پويانمايي «بارون مياد جر جر» به كارگرداني مهين جواهريان در بخش مسابقه بين‌المللي فيلم‌هاي كوتاه و «سبز كوچك» به كارگرداني غلامرضا رمضاني در بخش گلچين سينماي كودك و نوجوان بعد از سال 2000حضور دارند./د/207/120
 چهارشنبه 29 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 224]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن