تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818900914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتقاد از تعامل وزير صنايع با اتاق بازرگاني


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: انتقاد از تعامل وزير صنايع با اتاق بازرگاني
رييس كميسيون توسعه تجارت اتاق بازرگاني تهران گفت:ماهها از حضور علي اكبر محرابيان در وزارت صنايع مي گذرد؛ اما تا كنون وي در اتاق بازرگاني حضور نيافته است.


"حميد حسيني"- عضو هيات نمايندگان اتاق بازرگاني تهران- ضمن انتقاد از عملكرد وزارت صنايع و معادن افزود:اين وزارتخانه تنها به دنبال پروژه هاي صنعتي در بخش خودرو بوده و توجهي به ساير صنايع نمي كند.

وي با بيان اينكه وزارت صنايع و معادن كليه امور مربوط به صنعت نفت و پتروشيمي را به وزارت نفت واگذار كرده است، خاطرنشان كرد:ماهها از حضور علي اكبر محرابيان در وزارت صنايع مي گذرد؛ اما تا كنون وي در اتاق بازرگاني حضور نيافته است.

حسيني با اشاره به افزايش صادرات غيرنفتي كشور در سال جاري تصريح كرد:به دليل افزايش قيمت انواع كالاها در سراسر جهان ارزش صادرات غير نفتي رو به افزايش است.

وي تصريح كرد: از آنجا كه كليه كشورها در سطح جهان به كالاهاي مصرفي نياز دارند، صادرات ايران نيز در سال جاري افزايش خواهد يافت.

حسيني بيشتر اقلام صادرات غيرنفتي ايران را مربوط به مواد اوليه دانست و گفت:كليه كشورهاي جهان به اين محصولات نيازمند هستند؛ بنابراين پيش بيني مي شود كه صادرات غيرنفتي ايران در سال جاري با افزايش مواجه شود.

عضو هيات رييسه نمايندگان اتاق بازرگاني تهران ادامه داد: تنها 3 تا 4 قلم از كالاهاي صادراتي ايران لوكس است و مابقي كالاها نياز ضروري دنيا است.

وي با بيان اينكه فقط 2 تا 3 ميليارددلار از كالاهاي صادراتي ايران مربوط به محصولات كشاورزي است، تصريح كرد: به همين دليل خشكسالي تأثيري در كاهش محصولات غيرنفتي نخواهد گذاشت.

حسيني وضعيت صادرات كالاهاي صنعتي را نامطلوب خواند و گفت:صادرات محصولات صنعتي در سال جاري نتوانسته است از رشد خوبي برخودار باشد؛گرچه محصولات معدني با رشد مواجه بوده است.
 چهارشنبه 29 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 193]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن