تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815419703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بايد دوباره از صفر شروع كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بايد دوباره از صفر شروع كرد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): ماركو فان باستن سرمربي تيم ملي فوتبال هلند پس از صعود باشكوه تيمش از مرحله گروهي مسابقات يورو 2008 و بازگرداندن روماني به خانه اش ، به شاگردانش هشدار داد كه بايد در مرحله بعد همه چيز را از نو آغاز كنند.


به گزارش خبرگزاريها از شهر برن سوييس ، دو گل " كلاس يان هونتلار " و " روبين فان پرسي " مرد برتر اين ديدار در نيمه دوم پيروزي دو بر صفر هلند بر روماني را تضمين كرد و باعث شد تا نارنجي پوشان حداكثر امتيازات سه بازي گروه سه را به دست آورند.
در عوض پاداش نارنجي پوشان ديدار با سوئد يا روسيه در مرحله يك چهارم نهايي بود كه شنبه شب در شهر بازل برگزار خواهد شد .
فان باستن گفت :" ما از اينكه در سه ديدار گروهي خود پيروز شديم بايد بسيار به خود بباليم و خوشحال باشيم . ما يك شروع عالي داشتيم . " ولي ديدار شنبه در كل يك ديدار ديگر است و ما بايد دوباره از صفر شروع كنيم . "
وي افزود :" ما جلوي تلويزيونهاي خود خواهيم نشست و بازي روسيه و سوئد را تماشا خواهيم كرد و خواهيم كوشيد تحليل خوبي از هركس داشته باشيم كه قرار است با وي بازي كنيم ."
شكست رومانيايي ها لطف بزرگي بود كه شاگردان فان باستن به روبرتو دونادوني رفيق قديمي و هم تيمي سابق وي در ميلان كردند .
ايتاليا پس از پيروزي دو بر صفر بر فرانسه در مرحله يك چهارم نهايي به هلند پيوست و فان باستن گزارشهاي منتشر شده را در مورد اينكه دونادوني پيش از آخرين دور بازيهاي گروهي مرتبا در تماس با وي بود تكذيب كرد.
فان باستن گفت :" من خيلي خوب وي را مي شناسم ولي در عين حال مي دانم در چنان شرايطي خوب نيست كه با يكديگر در تماس بود . در نهايت من براي وي و براي ايتاليا خوشحالم ."
فان باستن اكنون معتقد است كه تيمش مي تواند رهرو همان هلندي باشد كه وي در سال 1998 الهام بخش آن براي قهرماني جام ملتهاي اروپا بود.
 چهارشنبه 29 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن