تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815357766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توافقي براي افزايش تحريم‌ها عليه ايران وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: توافقي براي افزايش تحريم‌ها عليه ايران وجود ندارد
ادعاهاي نخست‌وزير انگليس در كنفرانس خبري مشترك با رئيس‌جمهوري آمريكا مبني بر اينكه لندن دارايي‌هاي بانك ملي ايران را مسدود و مرحله جديدي از تحريم‌ها را بر بخش نفت و گاز ايران اعمال خواهد كرد، شگفتي مقام‌هاي اروپايي را برانگيخته است.
به گزارش رويترز، خاوير سولانا، هماهنگ‌كننده سياست خارجي اتحاديه اروپا كه 2 روز پس از ارائه بسته پيشنهادي 1+5 به ايران، در نشست وزراي امور خارجه اتحاديه اروپا در لوكزامبورگ حضور يافته بود، پس از پايان اين جلسه تأكيد كرد كه هنوز هيچ تصميمي براي اعمال تحريم‌هاي بيشتر از جانب اتحاديه اروپا عليه ‌تهران اتخاذ نشده است.

روزنامه گاردين نيز با اشاره به سخنان گوردون براون نوشت: هرچند اتحاديه اروپا موافقت كلي خود را با افزايش تحريم‌هاي ايران اعلام كرده، اما اجراي اين تصميم منوط به پاسخ ايران به بسته مشوق‌هاي پيشنهادي 1+5 است.

جالب اينكه سخنان براون شباهت بسياري به موضع‌گيري جورج بوش دارد كه تنها ساعاتي پس از ارائه بسته پيشنهادي به ايران، اعلام كرد از واكنش تهران به پيشنهادهاي غرب دلسرد شده است.

اين روزنامه همچنين به نقل از يك مقام نزديك به دفتر نخست‌وزيري انگليس تأكيد كرد: رايزني‌ها ميان واشنگتن و كشورهاي اروپايي براي اعمال اين تحريم‌ها هنوز در مراحل ابتدايي قرار دارد و برخي كشورهاي اروپايي اعلام كرده‌اند كه با تحريم‌ بخش نفت و گاز ايران موافقت نخواهند كرد.

اين در حالي است كه يك مقام انگليسي ديگر به گاردين گفته است بحث‌ها براي مسدود كردن دارايي‌هاي بانك ملي ايران تقريبا كامل شده و اين امر مي‌تواند تا اواخر هفته آينده به وقوع بپيوندد.

منبع خبر :
 چهارشنبه 29 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن