تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815364535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك مقام استانداري كهگيلويه‌وبويراحمد: پدافند غير عامل دراين‌استان ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك مقام استانداري كهگيلويه‌وبويراحمد: پدافند غير عامل دراين‌استان ضروري است
سرپرست دفتر فني استانداري كهگيلويه و بويراحمد گفت: اجراي طرح جامع پدافند غيرعامل در اين استان يك ضرورت اجتناب ناپذير به شمار مي‌رود.

طرح جامع پدافند غيرعامل شامل تمام عوامل پيش‌گيرنده و بازدارنده‌اي است كه براي مقابله هرچه بهتر با حوادث و سوانح پيش بيني نشده به كار مي‌رود.

به‌گزارش ايرنا، كورش اميدي پور سه‌شنبه در نشست بررسي طرح پدافند غير عامل در كهگيلويه و بويراحمد افزود: مقاوم‌سازي ساخت و سازهاي شهري و روستايي وساخت واحدهاي مسكوني ايمن به‌ويژه در مناطق روستايي از سياست‌هاي اصلي دولت است و استان كهگيلويه و بويراحمد نيز از اين قاعده كلي مستثني نيست.

وي بيان كرد: لازم است كه اهرم‌هاي مورد نياز براي عملياتي كردن اين امر مهم دراين استان بيش ازپيش نهادينه شود و به عنوان يك هدف بزرگ در اولويت تصميم‌گيري هاي دستگاه‌هاي اجرايي قرار گيرد.

اميدي پور اظهار داشت: مهمترين اصل در پدافند غيرعامل پيشگيري از خطرات و حوادث پيش بيني نشده دراين استان وايجادامكانات وشرايط لازم براي مقابله با بحران‌هاي موجود در هر برهه از زمان است.

وي عنوان كرد:لازم است كه متوليان امور شهرسازي اين استان نسبت به رعايت قوانين و استانداردهاي ساختماني دقت لازم را داشته باشند و از بروز هرگونه تخلفات ساختماني در اين زمينه پيشگيري كنند.

اميدي پور ابراز داشت: مهمترين نكات مورد نياز براي اجراي طرح پدافند غيرعامل در كهگيلويه و بويراحمد شامل پرداخت يارانه به مردم براي ساخت و سازهاي استاندارد، كاهش ميزان عوارضات شهرداري، نظارت هر چه بيشتر سازمان نظام مهندسي بر ساخت و سازها و تعامل گسترده بين دستگاه‌هاي اجرايي است.

معاون عمراني استانداركهگيلويه و بويراحمد نيز دراين نشست، با اشاره به بروز برخي تخلفات ساختماني در اين استان، گفت: مسوولان اجرايي اين استان نسبت به ساخت و سازهاي غيرمجاز گلايه دارند.

مهندس ناصر بختياري افزود:انتظار مي‌رود كه دستگاه‌هاي متولي شامل سازمان نظام مهندسي وشهرداري هانسبت به صدور پروانه ساختماني، تهيه نقشه و نظارت برنحوه عملكرد مهندسان ناظر ساختمان‌ها براي اجراي هر چه مطلوبتر طرح جامع پدافند غيرعامل در نقاط مختلف اين استان با يكديگر همكاري كنند.ك/‪۲‬ ‪۶۷۵/۵۶۳/۲۷۵۷‬
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن