تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813563235




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شش مظنون در زمينه ترور معاون دادگستري سراوان دستگير شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شش مظنون در زمينه ترور معاون دادگستري سراوان دستگير شدند
خبرگزاري فارس: معاون اجتماعي و ارشاد ناحيه انتظامي سيستان و بلوچستان گفت: تاكنون شش نفر مظنون در رابطه با ترور معاون قضايي دادگستري سراوان دستگير شده‌اند.


صلاح عسگرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان افزود: درپي ترور معاون دادگستري سراوان و با تحقيقات انجام شده شش نفر مظنون در اين باره دستگير شده و همچنان تحقيقات براي شناسايي قاتلين ادامه دارد.
وي تصريح كرد: ابراهيم كريمي، معاون دادگستري سراوان كه مدت زيادي است در عرصه قضايي استان فعاليت داشته و فردي غير بومي بوده پس از اتمام كار اداري در راه بازگشت به منزل خود مورد هدف 4 گلوله قرار گرفته و به شهادت مي‌رسد.
عسگرپور اضافه كرد: يك دستگاه موتور سيكلت هندا قرمز رنگ حامل دو نفر تروريست كه صورت‌هاي خود را پوشانده بودند اقدام به اين جنايت كرده كه در همان ساعات اوليه ترور تعداد 7 دستگاه موتور سيكلت هم رنگ در اين باره شناسايي و متوقف شدند.
وي در پايان گفت: تاكنون در بازرسي از منازل اين افراد مواد مخدر و خودروهاي سرقتي كشف شد و تحقيقات همچنان درباره اين اقدام تروريستي ادامه دارد.
انتهاي پيام/ص
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن