تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815565073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شيخ عطار در ديدار با معاون وزير امور خارجه ژاپن: سياست قطعي جمهوري اسلامي ايران مبارزه با تروريسم است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شيخ عطار در ديدار با معاون وزير امور خارجه ژاپن: سياست قطعي جمهوري اسلامي ايران مبارزه با تروريسم است
خبرگزاري فارس: قائم مقام وزارت امورخارجه سياست قطعي جمهوري اسلامي ايران را مبارزه با تروريسم دانست و گفت:‌ تروريسم نشانه‌اي از سلطه‌طلبي است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از اداره كل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، «ايتسو نوري اونودرا» معاون وزير امور خارجه ژاپن كه براي تشكر و قدرداني از جمهوري اسلامي ايران بواسطه آزادي تبعه ژاپني به تهران سفر كرده است، امروز سه‌شنبه با «عليرضا شيخ‌عطار» قائم مقام و سرپرست معاونت خاورميانه و مشترك‌المنافع وزارت امور خارجه ديدار و گفت‌وگو كرد.
معاون وزير امور خارجه ژاپن در اين ديدار نامه «ياسوئو فوكودا» نخست‌وزير اين كشور به محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهوري اسلامي ايران را تقديم قائم مقام وزير امور خارجه كشورمان كرد.
در اين ديدار عليرضا شيخ‌عطار با ابراز خرسندي از آزادي تبعه ژاپني تصريح كرد: ساتوشي ناكامورا تبعه ژاپني با پيگيري‌ها و تلاشهاي وزارت امور خارجه و دستگاههاي اطلاعاتي و امنيتي جمهوري اسلامي ايران آزاد شد.
قائم مقام وزير امور خارجه كشورمان افزود: سياست قطعي جمهوري اسلامي ايران مبارزه با تروريسم است زيرا ما معتقديم تروريسم نشانه‌اي از سلطه‌طلبي است و همواره گروههاي سلطه‌طلب به دنبال اقدامات تروريستي هستند.
شيخ‌عطار با اشاره به انجام اقداماتي از قبيل آدم‌ربايي و گروگانگيري توسط باندهاي مواد مخدر افزود: براي جمهوري اسلامي ايران مبارزه با مواد مخدر به اندازه تروريسم اهميت دارد.
قائم مقام امور خارجه كشورمان مبارزه با اقدامات خشونت‌آميز و مواد مخدر را نيازمند همكاري بين‌المللي دانست و اقدامات نيروهاي اشغالگر در منطقه در جهت حمايت از تروريستها و قاچاقچيان را خنثي‌كننده اراده بين‌المللي براي مبارزه با آنها دانست.
ايتسونوري انودرا نيز در اين ديدار اظهار داشت: به عنوان نماينده دولت ژاپن از احمدي‌نژاد رئيس جمهوري اسلامي ايران به خاطر دستور پيگيري موضوع ربوده شدن تبعه ژاپني و وزارت امور خارجه، وزارت كشور و نيروهاي امنيتي جمهوري اسلامي ايران به خاطر پيگيري دقيق و فشرده موضوع تشكر مي‌كنم.
معاون وزير امور خارجه ژاپن افزود: دولت ژاپن گروگانگيري را به عنوان يك جنايت شديداً محكوم مي‌كند و معتقد است براي حل مسائلي مانند تروريسم و مواد مخدر حمايت و همكاري جامعه جهاني لازم است.
وي اقدامات جمهوري اسلامي ايران در مبارزه با مواد مخدر، كمك به پناهندگان افغانستان و توسعه و فقرزدايي در اين منطقه را مهم و قابل توجه خواند و بر ايفاي نقش فعالانه ژاپن در اين زمينه‌ها تأكيد كرد.
در اين ملاقات كه ساتوشي ناكامورا تبعه ژاپني آزاد شده و پدر وي نيز حضور داشتند، پدر ناكامورا از توجه ويژه مقامات ارشد كشورمان در موضوع ربوده شدن پسرش تشكر كرد و پيگيري جمهوري اسلامي ايران در اين رابطه را ستود.
انتهاي پيام/
 سه شنبه 28 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 213]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن