تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر جوان مؤمنى كه در جوانى قرآن تلاوت كند، قرآن با گوشت و خونش مى آميزد و خداوند ع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809820863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس آموزش وپرورش شهرتهران ضمن خودداري از اعلام سرانه كل دانش‌آموزي پايتخت: قيمت به شما بگوييم،بيچاره مي‌شويم! سرانه آموزشي هر دانش‌آموز تهراني4هزارتومان است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رييس آموزش وپرورش شهرتهران ضمن خودداري از اعلام سرانه كل دانش‌آموزي پايتخت: قيمت به شما بگوييم،بيچاره مي‌شويم! سرانه آموزشي هر دانش‌آموز تهراني4هزارتومان است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - آموزش و پرورش

رييس آموزش و پرورش شهر تهران اگرچه از اعلام كل سرانه دانش‌آموزي پايتخت در پاسخ به پرسش خبرنگار ايسنا، با عنوان اين مطلب كه «قيمت به شما بگوييم و جواب بدهيم، بيچاره مي‌شويم!»، سرانه آموزشي به ازاي هر دانش‌آموز در شهر تهران در سال 87 را چهار هزار تومان خواند.

به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» ايسنا، علي اصغر يزداني صبح روز دوشنبه در نشست خبري سازمان آموزش و پرورش شهر تهران كه به تشريح برنامه‌هاي ستاد ثبت نام دانش آموزي پايتخت اختصاص داشت، با بيان اين كه همه تجهيزات و مقدمات ثبت نام دانش آموزان در پايتخت در حال آماده شدن است، گفت: سعي داريم، فضاي آرام، اميدوار كننده و دلگرمي را امسال براي فرهنگيان، ‌اوليا و دانش آموزان پايتخت فراهم كنيم كه البته اين كار با همكاري متوليان اصلي تعليم و تربيت، يعني مديران مدارس تحقق پيدا خواهد كرد.

وي بر فراهم آوردن فضاي مناسب كاري، برنامه‌اي و فيزيكي در حوزه آموزش و پرورش شهر تهران تاكيد كرد و با اعلام اين كه ساماندهي و بهبود وضعيت نيروي انساني و همچنين تجهيز مدارس از اولويت‌هاي امسال آموزش و پرورش شهر تهران است، از فراهم كردن شرايط مناسب براي نقل و انتقال فرهنگيان در حوزه آموزش و پرورش تهران نيز خبر داد.

رييس آموزش و پرورش شهر تهران، همچنين با تاكيد بر اين كه همه مقدمات اداره مدارس پيش از آغاز سال تحصيلي بايد به طور مطلوب فراهم شود، در ادامه به واريز سرانه به مدارس پايتخت نيز اشاره و بيان كرد: پشتيباني از مدارس از طريق واريز سرانه، در دستور كار است.

وي در پاسخ به سوال ايسنا مبني بر اين كه آموزش و پرورش شهر تهران چه زماني سرانه مدارس پايتخت را واريز مي‌كند، عنوان كرد: سرانه سال 86 مدارس، به تناسب شرايط و موقعيت در سه مرحله، يعني ابتدا در ارديبهشت و شهريور 86، سپس در زمستان سال گذشته و بخشي از سرانه نيز در بهار امسال واريز شد و تا جايي كه امكان داشته باشد، اقدامات لازم براي واريز بخش آخر سرانه سال 86 دانش آموزان پايتخت نيز در حال انجام است كه اميدواريم در روزهاي آتي، باقيمانده سرانه مدارس پايتخت نيز به حساب آن‌ها واريز شود.

يزداني مبلغ كل سرانه دانش‌آموزي شهر تهران اعم از سرانه پرورشي، آموزشي و فيزيكي مدارس را مبلغي قابل توجه خواند و ضمن خودداري از اعلام كل مبلغ، گفت: فعلا سرانه سال 86 را به مدارس پرداخت مي‌كنيم، تا چاره‌سازي كنند؛ سرانه امسال نيز پرداخت خواهد شد.

وي با بيان اين كه سرانه مدارس مستقيما از سوي وزارت آموزش و پرورش به حساب مدارس واريز مي‌شود، عنوان كرد: انشالله شاهد واريز مستقيم سرانه به حساب مدارس خواهيم بود.

رييس آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران مبني بر اين كه در حال حاضر، بسياري از كاركنان رسمي آموزش و پرورش شهر تهران مدعي قطع پاداش، حق اضافه كار،‌ حق ماموريت و حق ساماندهي خود هستند، گفت: پرداختي‌هاي همكاران به تناسب موقعيت و شرايط تفاوت مي‌كند؛ بدين گونه كه اقدامات اداري پرداخت پاداش پايان خدمت فرهنگيان در حال اتمام است و ساير پرداختي‌ها نيز به تناسب اولويت و شرايط در دستور كار قرار خواهد گرفت.

به گزارش ايسنا، يزداني در ادامه به مدارس استيجاري پايتخت نيز اشاره كرد و با بيان اين كه شرايط مناسبي براي رفع دغدغه‌هاي مخاطبان آموزش و پرورش در مورد فضاهاي فيزيكي پايتخت و همچنين مقدمات خوبي براي تخريب و بازسازي مدارس فرسوده و مدارس نيازمند تعمير، فراهم شده است، تصريح كرد: علاوه بر تامين و تجهيز مدارس، مقاوم سازي آن‌ها نيز در دستور كار است.

وي در مورد مشكل مدارس استيجاري افزود: متاسفانه آموزش و پرورش فرصت نكرد، تا با مالكان مدارس استيجاري گفت‌وگو و مشكل اين مدارس را حل كند و به نوعي با آن‌ها وارد معامله شود، البته بخش‌هايي به نتيجه رسيد كه در نتيجه آن، مالكان مدارس استيجاري ملك خود را با قيمت نازل به آموزش و پرورش واگذار كردند.

رييس آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه با بيان اين كه با شماري از مالكان مدارس استيجاري پايتخت نيز توافق شده كه ملك آن‌ها خريداري و مشكلات آموزش و پرورش در اين بخش كمتر شود، شمار كنوني مدارس استيجاري پايتخت را 320 باب عنوان كرد و با اشاره به اين كه بخشي از اين مدارس، متعلق به نهادهاي دولتي از جمله بنياد شهيد، كميته امداد امام خميني (ره) و بنياد امور مستضعفان است، افزود: اماكن يا زمين‌هاي متعددي كه در مجموعه اماكن استيجاري آموزش و پرورش پايتخت هستند، عمدتا كاربري آموزشي دارند و در اين زمينه كه چگونه از كاربري آموزشي آن‌ها استفاده يا مشكل مدارس استيجاري از طريق خريد، واگذاري يا تغيير كاربري حل شود، توافقاتي در جريان است.

وي با تاكيد بر اين كه تلاش مي‌كنيم، از ظرفيت مدارس موجود پايتخت به خوبي استفاده كنيم، تعميرات اساسي و تخليه مدارس از بسياري از وسايل اسقاطي را از اقدامات در حال اجرا در اين بخش خواند و عنوان كرد: در حال حاضر در بخشي از موارد، مدارسي وجود دارد كه داراي قابليت واگذاري است و آموزش و پرورش شهر تهران نيز در نظر دارد با فروش اين مدارس، هزينه به دست آمده از فروش آن‌ها را صرف خريداري مدارس استيجاري كند.

رييس آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه در مورد واگذاري مدارس به بخش هيات امنايي نيز بيان كرد: آموزش و پرورش، ساز و كار توسعه مدارس هيات امنايي را فراهم كرده كه اين امر حضور جدي‌تر اوليا در مدارس را طلب مي‌كند.

انتهاي پيام
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن