تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815719296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/اخبار حوادث خراسان رضوي/ سرقت ‌‌١٥ تن برنج در مشهد كشف‌٤٥٦ كيلوگرم ترياك در مرز تايباد دستگيري سارقان مامورنما و دو سارق مسلح در مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /اخبار حوادث خراسان رضوي/ سرقت ‌‌١٥ تن برنج در مشهد كشف‌٤٥٦ كيلوگرم ترياك در مرز تايباد دستگيري سارقان مامورنما و دو سارق مسلح در مشهد
خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: شهرستان‌ها

با دستگيري دو متهم و كشف چهار تن برنج سرقتي، تحقيقات گسترده پليس مشهد در اين پرونده آغاز شده است.

به گزارش واحد دريافت خبر ايسنا، منطقه خراسان، فردي سراسيمه به كلانتري شهيد رجايي مشهد مراجعه كرد و اظهاركرد: انبار برنج او مورد دستبرد قرار گرفته و 15 تن برنج او به سرقت رفته است.

وي كه به شدت ناراحت بود از پليس تقاضاي كمك كرد و ماموران انتظامي با هماهنگي مراجع قضايي تحقيقات وسيع خود را براي كشف محموله سرقتي و شناسايي و دستگيري سارقان آغاز كردند.

پليس بررسي‌هاي خود را در محل وقوع سرقت آغاز كرد و شواهد موجود در صحنه نشان مي‌داد كه سارقان با كاميون سرقت را انجام داده‌اند.

لذا ماموران با اين فرضيه كه امكان فروش برنج‌هاي سرقتي در بازار و همچنين انتقال آن به خارج از شهر مشهد وجود دارد، روند تحقيقات خود را به اين دو شكل متصور معطوف كردند و با انجام كنترل‌هاي نامحسوس اقدامات پليسي خود را ادامه دادند، تا اينكه چند ساعت بعد جستجوهاي پليس نتيجه داد و ماموران دريافتند مقداري برنج در مقابل بازار عباسقلي خان مشهد از خودرو كاميوني تخليه و به مغازه‌اي فروخته شده است.

ماموران كلانتري شهيد رجايي مشهد با هماهنگي مقام قضايي و در اقدامي ضربتي پس از شناسايي، فروشگاه مذكور در بازار عباسقلي خان را مورد بازرسي قرار دادند كه پس از تطبيق نمونه برنج‌هاي خريداري شده با كالاي سرقتي، مقدار دو تن و 800 كيلوگرم برنج را كشف كردند.

در اين ارتباط خريدار برنج‌ها اعلام داشت كه هنوز با فروشنده تسويه حساب نكرده‌ام، لذا ماموران در محل كمين كردند و زماني كه متهم براي گرفتن پول خود آمده بود او را دستگير و به كلانتري انتقال دادند.

فرد دستگير شده در باز جويي‌هاي پليسي همدست ديگرش كه در منطقه پنج تن سكونت دارد را معرفي كرد و پليس به طور پوششي به محل اعزام شد، تحقيقات ماموران حاكي از آن بود كه سارق مقداري از برنج‌هاي سرقتي را به قيمت نصف بازار به همسايگان خود فروخته است، در اين ارتباط پليس با دستور مقام قضايي منزل متهم را بازرسي كرد كه مقدار يك تن و 200 كيلوگرم برنج سرقتي كشف و سارق دستگير شد.

پايگاه خبري پليس خراسان رضوي از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه مورد مشكوكي مراتب را بلافاصله به فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش دهند.

***

سارقان مسلح به 9 فقره سرقت در مشهد، كرمانشاه و همدان اعتراف كردند

دو سارق مسلح كه با همدستي فرد ديگري و با تهديد چاقو از مغازه‌ها و مسافرخانه‌ها سرقت مي‌كردند شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش واحد دريافت خبر ايسنا منطقه خراسان، رييس پليس آگاهي خراسان رضوي افزود: در پي سرقت يك مغازه سوپر ماركت در خيابان صدراي مشهد توسط سه سارق مسلح موضوع بلافاصله به فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش داده شد و تيم‌هاي عملياتي پليس آگاهي خراسان رضوي در محل حاضر و تحقيقات وسيع خود را در اين رابطه آغاز كردند.

سرهنگ ماشاء الله صادقي ادامه داد: در حالي كه كار آگاهان پليس آگاهي اقدامات اطلاعاتي خود را با توجه به حساسيت و اهميت موضوع آغاز كرده بودند، يكي از شهروندان با فوريت‌هاي 110 تماس گرفت و ادعا كرد كه سارقان مسلح كه با يك دستگاه خودرو سواري پيكان از محل وقوع جرم فرار كرده‌اند را ديده‌ام و شماره پلاك آن را برداشته‌ام.

رييس پليس آگاهي خراسان رضوي خاطرنشان كرد: با مشخص شدن شماره پلاك خودرو اكيپ‌هاي كنترل نامحسوس پليس آگاهي طرح كنترل و مراقبت ويژه را آغاز كردند و پس از چند ساعت، خودرو شناسايي و متوقف شد.

ماموران انتظامي جوان 31 ساله‌اي به نام مختار كه راننده خودرو بود را دستگير و در بازرسي از وي 2 قبضه كلت كمري و 49 هزار تومان وجه نقد را كشف كردند.

اين مقام انتظامي افزود: در بازرسي از مخفي‌گاه اين سارق مسلح يك قبضه اسلحه كمري ديگر به همراه 45 تير فشنگ جنگي كشف شد و مختار در بازجويي‌هاي به عمل آمده مشخصات دو همدست خود را نيز به پليس داد.

سرهنگ ماشاء‌الله صادقي در ادامه افزود: با اين اعترافات ماموران پليس آگاهي همدست ديگر وي كه جواني به نام عبدالرسول است را شناسايي و دستگير كردند كه متهمان دستگير شده به ارتكاب 9 فقره سرقت مسلحانه از مغازه‌ها و مسافرخانه‌هاي مشهد، كرمانشاه و همدان اعتراف كرده‌اند.

رييس پليس اگاهي خراسان رضوي با اشاره به اين كه جستجوهاي پليسي براي دستگيري متهم فراري پرونده همچنان ادامه دارد، بيان كرد: دو سارق دستگير شده سلاح‌هاي مورد استفاده در سرقت‌هاي مسلحانه خود را در شهرستان كرمانشاه خريداري كرده‌اند.

وي اظهار داشت: در خصوص اين پرونده اقدامات ويژه پليسي با دستور مراجع قضايي همچنان ادامه دارد.

***

در پاكسازي مرز تايباد 456 كيلوگرم ترياك كشف شد

در پاكسازي محل درگيري مسلحانه ماموران انتظامي هنگ مرزي تايباد با اشرار، بيش از 456 كيلوگرم مواد مخدر كشف شد.

به گزارش واحد دريافت خبر ايسنا منطقه خراسان، ماموران پليس هنگ مرزي تايباد با انجام كنترل‌هاي نامحسوس از ورود چند نفر از اشرار به داخل خاك كشورمان مطلع شدند كه پس از تيراندازي به اشرار، آن‌ها متواري شدند.

براساس اين گزارش در پاكسازي محل درگيري، مقدار 456 كيلو و 189 گرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف و ضبط شد.

تلاش پليس براي دستگيري افرادي كه قصد وارد كردن اين ميزان مواد مخدر به داخل كشور را داشتند، همچنان ادامه دارد.

***

دستگيري سارقان مامور نما

سه سارق مامورنما كه با تهديد چاقو و توسل به زور سرقت كرده بودند، شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش واحد دريافت خبر ايسنا منطقه خراسان، چندي پيش سه جوان به نام‌هاي حميد 20 ساله، حسين 22 ساله و مهدي 24 ساله كه با موتور سيكلت در حال عبور از كنار گذر ورودي خيابان پنج تن بودند، متوجه يكي از دوستان حميد شدند كه با فردي درگير شده و از حميد درخواست كمك كرد.

در اين لحظه سه جوان موتورسوار به كمك دوست حميد رفتند و در حالي كه دقايقي بعد چند رهگذر عبوري در محل درگيري جمع شده بودند و قصد جدا كردن طرفين دعوا را داشتند، ناگهان مهدي با اين ادعا كه مامور است به حسين و حميد اشاره كرد و گفت: من اين دو نفر را با خود به كلانتري مي‌برم شما هم دنبال‌مان بياييد، او بلافاصله سوار خودرو پرايد شد و از راننده خواست تا حركت كند.

وقتي خودرو به انتهاي بلوار طبرسي شمالي مشهد رسيد او چاقويي درآورد و راننده پرايد را تهديد كرد تا به سمت كال التيمور تغيير مسير دهد، مهدي به اتفاق دو همدست ديگرش با تهديد و توسل به زور مبلغ 150 هزار تومان وجه نقد، راديو پخش خودرو، گوشي تلفن همراه، مدارك شناسايي و اسناد خودرو را سرقت كردند.

آنها در زمان فرار به دو سرنشين خودرو پرايد كه از شهرستان فريمان به مشهد آمده بودند، گفتند: اگر فردا صبح مبلغ 150 هزار تومان ديگر بدهيد مدارك‌تان را پس مي‌دهيم.

با فرار سارقان از محل، مالباختگان بلافاصله خود را به كلانتري گلشهر رساندند و از پليس درخواست كمك كردند كه در اين رابطه تيم آگاهي كلانتري گلهشر با اقدامات وسيع اطلاعاتي وارد عمل شدند و پس از انجام چهره نگاري و تحقيقات گسترده دريافتند كه پاتوق متهمان در بوستان بسيج مشهد است لذا در محل مورد نظر كمين كردند و ساعت 10 صبح روز بعد حميد را شناسايي و دستگير كردند.

جوان 20 ساله نيز همدستان خود رابه ماموران معرفي كرد كه در نتيجه ماموران آن‌ها را در اقدامي ضربتي دستگير كردند ضمن اينكه پليس با هماهنگي مقام قضايي در بازرسي از منزل مهدي اقلام سرقتي را كشف كرد.

اين گزارش حاكي است: متهمان دستگير شده با تشكيل پرونده به مقامات قضايي معرفي شدند، اما از آنجا كه احتمال مي‌رود اين افراد سرقت‌هاي مشابه ديگري را نيز انجام داده باشند، لذا شهرونداني كه در اين رابطه شكايتي دارند مي توانند براي پيگيري موضوع، هرچه سريعتر به كلانتري گلشهر مشهد مراجعه كنند و يا با شماره تلفن 2590406 تماس حاصل نمايند.

انتهاي پيام
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن