تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815550694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي‌نژاد: دوران پيشرفت شروع شده ‌است


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: احمدي‌نژاد: دوران پيشرفت شروع شده ‌است
جام جم آنلاين: محمود احمدي نژاد رييس جمهوري، روابط ايران و كوبا را پايدار ، عميق و مستحكم دانست و گفت : دوران پيروزي ها و پيشرفت ها شروع شده و دشمنان رو به اضمحلال هستند. وي در ديدار "ريكاردو كابريساس" وزير دولت و رييس كوبايي كميسيون مشترك اقتصادي ايران - كوبا اظهار اميدواري كرد "هر چه زودتر پيروزي هاي بزرگ را با هم جشن بگيريم."


به گزارش مهر، دكتر احمدي نژاد، روابط اقتصادي تهران – هاوانا را مناسب و رو به رشد ارزيابي كرد و گفت: در روابط اقتصادي وارد مرحله بالاتري شده ايم و اميدواريم اين مرحله را نيز به سرعت طي كنيم.

وي افزود: تهران از توسعه روابط با هاوانا در همه زمينه ها استقبال مي كند و ديدگاه مشترك دو كشور در مسايل اصلي جهاني پايه اصلي روابط دو جانبه است.

رئيس جمهور خاطر نشان كرد : دو ملت ايران و كوبا در يك جبهه مشترك در برابر زياده خواهان عالم قرار دارند.

دكتر احمدي نژاد با تاكيد براينكه ايران و كوبا همواره دركنار هم و حامي يكديگر هستند، ازمواضع اين كشور در قبال دفاع از حقوق كشورمان قدرداني و تصريح كرد : مطمئناً دو كشورهمواره در كنارهم خواهند بود و از حقوق يكديگر در مجامع مختلف دفاع خواهند كرد .

وزير دولت و رئيس كوبايي كميسيون مشترك ايران- كوبا نيز دراين ديدار گفت : ها وانا همواره ازمواضع و حقوق مردم ايران دفاع خواهد كرد و خود را در مبارزه با امپرياليسم در كنار ايران مي داند و اميدوارم پيروز باشيم .

كابريساس همچنين توسعه بيش از پيش روابط اقتصادي را مورد تاكيد قرار داد و خاطر نشان كرد : اميدواريم روابط اقتصادي همپاي روابط سياسي استحكام و گسترش پيدا كند و در اين راستا استحكام روابط اقتصادي سه جانبه ايران ، كوبا و ونزوئلا مي تواند موثر باشد .
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 240]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن