تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815190731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قاتل فراري پس از يك‌سال در تهران دستگير شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: قاتل فراري پس از يك‌سال در تهران دستگير شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - حوادث

فردي كه در فروردين ماه سال گذشته طي يك مشاجره و درگيري، جواني را در يك خانه فساد به قتل رسانده بود، صبح ديروز از سوي كارآگاهان اداره 10 پليس آگاهي تهران بزرگ دستگير شد.

به گزارش سرويس «حوادث» ايسنا، ساعت 22 روز چهارم فروردين سال گذشته‏، به دنبال گزارش مسوولان بيمارستان رسول اكرم (ص) مبني بر فوت جواني به نام «علي ـ ط» در اين بيمارستان، اكيپ بررسي صحنه جرم و تيم ويژه بررسي صحنه‌هاي قتل اداره 10 پليس آگاهي تهران بزرگ به منظور تحقيقات بيشتر به محل اعزام شدند.

سرهنگ سعيد ليراوي ـ معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ ـ در تشريح اين خبر اظهاركرد: جواني كه به عنوان همراه، مقتول را به بيمارستان منتقل كرده بود، به ماموران پليس گفت كه به اتفاق دوستم در خانه زني به نام «گيتي» حضور داشتيم كه ميان «علي» و چند نفر ديگر كه در محل حضور داشتند، درگيري پيش آمد و او مجروح شد.

معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ در ادامه افزود: به دنبال اين اظهارات، موضوع به بازپرس «بهروز هنرمند» قاضي كشيك ويژه قتل گزارش و با دستور قضايي جسد به پزشكي قانوني منتقل و تحقيق براي دستگيري قاتل يا قاتلان آغازشد.

كارآگاه ليراوي تصريح كرد: در تحقيقات ميداني صورت گرفته از سوي پليس مشخص شد، «گيتي» زن سابقه‌داري است كه پيش از اين نيز به اتهام فساد دستگير و داراي سوابق كيفري در اين رابطه در دادسراي ارشاد است. با جمع‌بندي اين اطلاعات و تحقيق از همسايه‌ها معلوم شد، «گيتي »اين محل را به مركز فساد تبديل كرده بود.

سرهنگ ليراوي خاطر نشان كرد: چند روز پس از وقوع جنايت،كارآگاهان طي يك عمليات ضربتي «گيتي» و پسرش را دستگير كردند.

«گيتي» در بازجويي‌هاي پليسي اعتراف كرد: پس از حضور مقتول (علي) در خانه فساد، او با دو مرد ديگر كه در اين محل حضور داشتند، مشاجره كردند. در اين حين يكي از آن‌ها با پيچ گوشتي به علي حمله ور شد و ضرباتي را بر پيكر وي وارد كرد كه اين حادثه منجر به مرگ علي شد. در پي اين اعترافات، پليس طي يك عمليات ضربتي يكي از طرفين درگيري به نام «رحيم» را شناسايي و او را در جنوب تهران دستگير كردند.

«رحيم» در بازجويي‌هاي پليسي اعتراف كرد: قتل از سوي فردي به نام «سعيد» كه قاچاقچي مواد مخدر است، صورت گرفته و وي هيچ شناختي از قاتل ندارد.

معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ اضافه كرد: پس از اعترافات رحيم، كارآگاهان جست‌وجوي گسترده خود را براي دستگيري «سعيد» آغاز كردند كه سرانجام صبح ديروز (يكشنبه) متهم فراري (سعيد) طي يك اقدام ضربتي شناسايي و دستگير شد.

ليراوي يادآورشد: با ثبت اين اعترافات، دستور بازداشت موقت متهم صادر و تحقيق از وي ادامه دارد.

انتهاي پيام
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 253]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن