تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813032906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

45 پروژه عمراني و زيربنايي كشاورزي در زنجان افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 45 پروژه عمراني و زيربنايي كشاورزي در زنجان افتتاح شد
زنجان - خبرگزاري مهر: رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان زنجان گفت: همزمان با هفته جهاد كشاورزي، 45 پروژه عمراني و زيربنايي و توليدي در استان زنجان افتتاح شد و به بهره برداري رسيد.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، محمد‌رضا نهاوندي پور، شب گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اين تعداد طرح با اعتباري بالغ بر60 ميليارد ريال و اشتغالزايي720 نفر به بهره برداري رسيده است.

وي با اشاره به اينكه 26 طرح از كل طرحهاي افتتاح شده در بخش شيلات بود، خاطرنشان كرد: از كل طرحهاي به بهره برداري رسيده هشت طرح در بخش امور دام، پنج طرح در بخش باغباني، چهار طرح آب و خاك و دو طرح در بخش صنايع كشاورزي و صنعتي است.

نهاوندي پور در ادامه از پيگيري و گسترش پنج پروژه اشتغال خانگي در استان خبر داد و افزود: اين پروژه‌ها طرح‌هايي هستند كه مي‌شود با اعتباري بسيار كم در فضاي كوچك خانگي اجرا كرد.

رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان زنجان پرورش ماهيان زينتي پرورش قارچ خوراكي، مرغ بومي، كرم ابريشم و پرندگان زينتي را از جمله اين طرح‌ها عنوان كرد و افزود: بالابردن درآمد خانوار و اشتغالزايي و حركت به سوي توسعه پايدار كشاورزي و توليدي از جمله اهداف اجراي اين طرحها است.

وي گفت: علاوه به افتتاح طرح‌ها و پروژه‌هاي پيش بيني شده در هفته جهاد و كشاورزي شش مركز خدمات دولتي سازمان نيز به بخش خصوصي واگذار مي شود.

رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان زنجان اظهار داشت: در حال حاضر40 شركت توسط فارغ التحصيلان بخش كشاورزي در استان تشكيل شده است كه حدود 400 نفر از كارشناسان كشاورزي در اين شركتها مشغول فعاليت هستند.

نهادوندي پور با اشاره به اينكه سازمان جهاد كشاورزي استان زنجان90 درصد از تصديگري‌هاي خود را به بخش خصوصي واگذار كرده است افزود: اين سازمان در برخي ديگر از فعاليتها 50 درصد كارهاي خود را به بخش خصوصي واگذار كرده است.

وي بيان داشت: با توجه به قرار گرفتن استان زنجان در موقعيت جغرافيايي نيمه خشك و بارندگي 300 ميليي ليتري در دو سال گذشته با تقويت و همت بيشتر و با استفاده از مشاركت مردم به خصوص در اجراي پروژه هاي عمراني و سياست تصدي گري و تقويت بخش خصوصي، هم اكنون وضعيت كشاورزي اين استان در شرايط نسبتا مطلوبي قرار دارد.
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن