تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814650539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك هزار و‪ ۶۰۰‬ميليارد ريال تسهيلات به‌بنگاههاي زودبازده خوزستان پرداخت شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك هزار و‪ ۶۰۰‬ميليارد ريال تسهيلات به‌بنگاههاي زودبازده خوزستان پرداخت شد
استاندار خوزستان گفت: ظرف دو هفته اخير، يك هزار و ‪ ۶۰۰‬ميليارد ريال تسهيلات بانكي به متقاضيان ايجاد بنگاه‌هاي زودبازده دراستان پرداخت شد.

سيدجعفر حجازي در جلسه كارگروه اشتغال استان افزود: در دو ماه اول امسال به دليل سياست بسته پولي دولت، روند پرداختي به‌اين طرح كند بود كه با تذكر به بانك‌ها و پيگيري‌هاي لازم در اين دو هفته اين فرايند تسريع شد.

وي با بيان اينكه اين رقم رشد برابر گزارش بانك‌هاي استان محقق شده‌است، گفت: همچنين در اين مدت در بحث پرداخت تسهيلات مقاوم‌سازي مسكن روستايي نيز ‪ ۲۰‬درصد رشد پرداخت داشتيم و اميدواريم بااين روند تا پايان تيرماه امسال اعتبارات مقاوم‌سازي استان به طور كامل جذب شود.

استاندار خوزستان همچنين اظهارداشت: براي تسريع درپرداخت تسهيلات بانكي به تعاوني‌هاي مسكن مهر نيز هماهنگي لازم انجام شده ولي متاسفانه تعداد تعاوني‌هايي كه وام آماده‌سازي را تاكنون دريافت كرده‌اند، كم بوده است.

در اين نشست همچنين مشكل پرورش‌دهندگان ميگو و تامين سرمايه در گردش مورد نيازشان در فصل جديد مطرح شد و مدير كل شيلات استان و مدير امورشعب بانك كشاورزي استان ديدگاه‌هاي كارشناسي خود رادراين زمينه مطرح كردند.

استاندار خوزستان دراين‌باره گفت: در بحث مشكل خسارات پرورش‌دهندگان ميگو باتوجه به تعميم مصوبه سفر هيات دولت به هرمزگان به استان خوزستان مقرر شد گزارش كاملي از مبالغ جريمه ديركرد و سود تسهيلات بانكي و خسارت اين افراد به تهران ارايه شود تا به طريق مقتضي مشكلات آنها برطرف شود.

حجازي خاطرنشان كرد: در زمينه تامين سرمايه در گردش مورد نياز اين افراد باتوجه به مطالبه وثيقه معتبر از سوي بانك‌هاي استان و ناتواني پرورش‌دهندگان در ارايه وثيقه ملكي، پيشنهاد پذيرش سفته از آنان به بانك ها ارايه شده كه اين پيشنهاد در سفر هفته جاري به تهران در مذاكره با بانك‌هاي عامل پيگيري مي‌شود.

در اين نشست موضوع تصويب طرح‌هاي جديد به دليل محدوديت‌هاي منابع بانكي مورد تاييد قرار نگرفت و طرح جديدي مصوب نشد.ك/‪۲‬
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 237]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن