تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815363360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبردنياي اقتصاد در جمع صد سايت برتر ايران


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: خبردنياي اقتصاد در جمع صد سايت برتر ايران
براساس تازه‌ترين آمار سايت الكسا، روزنامه دنياي اقتصاد ضمن قرار گرفتن در ميان 100 سايت محبوب فارسي رتبه دوم محبوب‌ترين سايت‌هاي روزنامه‌ها را در اختيار دارد.


براساس گزارشي كه سايت تابناك منتشر كرده در ميان خبرگزاري‌ها، خبرگزاري فارس بالاتر از ايسنا، مهر و ايرنا قرار گرفته است.همچنين در ميان سايت‌هاي اينترنتي روزنامه‌ها در ليست 100 سايت برتر روزنامه دنياي اقتصاد پايين‌تر از روزنامه ايران و بالاتر از سايت روزنامه همشهري قرار دارد.
رتبه‌هاي اين سه روزنامه در جدول 100 سايت برتر به ترتيب 56، 80 و 87 است.همچنين در رده‌بندي سايت‌هاي علمي، سايت ويكيپديا با داشتن رتبه 11 در ليست صد سايت برتر بالاتر از ساير سايت‌هاي فارسي قرار دارد.
سايت‌هاي سنجش (رتبه 34)، رشد (42)،‌ دانشگاه تهران (59) و دانشگاه پيام نور (62) در جايگاه‌هاي پايين‌تر قرار دارند.
در ميان سايت‌هاي اقتصادي سايت ايستگاه كه يك سايت خريد و فروش كالا است، رتبه 25 را در جدول اصلي در صدر قرار دارد.سايت‌هاي ايرانسل (58)، بانك ملي (64)، ايران‌خودرو (96) در رده‌هاي بعدي قرار دارند.در ميان سايت‌هاي فيلم و تصوير ياهو در ليست صد سايت برتر در جايگاه نخست محبوبيت قرار دارد.سايت فيلتر شده يوتيوب، WORLDPRESS (سرويس وبلاگ)، كلوب و آفتاب در رده‌هاي بعدي قرار دارند.همچنين براساس اين آمار در ميان سرويس‌هاي وبلاگ بلاگفا در رده نخست سرويس‌هاي وبلاگ و رده سوم صد سايت برتر قرار دارد.سرويس‌دهنده خارجي بلاگر دوم، ميهن بلاگ سوم، بلاگ اسكاي چهارم و پرشن بلاگ رده پنجم را در اختيار دارند.گفتني است اين آمار براساس ليست سايت الكسا آماده شده هر چند كاملا دقيق نيست اما بهترين منبع براي مقايسه ميزان كاربران سايت‌ها به شمار مي‌رود.سايت اينترنتي دنياي اقتصاد در آدرس WWW.DEN.IR قرار دارد.
 دوشنبه 27 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 295]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن