تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815190959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يكصد هزار كودك و نوجوان جذب برنامه‌هاي كانون پرورش فكري قزوين مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يكصد هزار كودك و نوجوان جذب برنامه‌هاي كانون پرورش فكري قزوين مي‌شوند
طيب ملكي پور روز يكشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: سال گذشته ‪ ۷۴‬هزار كودك و نوجوان استان از كلاسهاي اوقات فراغت اين مركز فرهنگي استفاده كردند.

ملكي پور افزود: تمامي هنرآموزان در برنامه‌هاي كوتاه مدت و ميان مدت تدوين شده از سوي اين كانون ، در رشته‌هاي مختلف هنري و فرهنگي شركت خواهند كرد.

وي ، آموزش قرآن و نهج البلاغه ، قصه گويي ، كتابخواني ، نقد و بررسي كتاب ، فيلم و نمايش ، تاتر، خوشنويسي ، سفالگري ، سراميك ، كلاج با كاغذ، نقاشي ، گرافيك ، خلاقيتهاي ادبي ، مقاله نويسي ، بررسي و نقد آثار ادبي و برگزاري اردوهاي تفريحي را از جمله برنامه‌هاي پيش بيني شده اعلام كرد.

ملكي پور در ادامه از افزايش ‪ ۱۲‬رشته آموزشي جديد در مراكز كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان قزوين خبر داد و افزود: كلاسهاي آموزش نجوم و ستاره شناسي از جمله رشته‌هاي جديد اين كانون مي‌باشد.

مدير كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان قزوين اظهار داشت : در سال گذشته هشت هزار و ‪ ۲۴۳‬عنوان برنامه در كانون‌هاي كل استان برگزار شد ملكي پور افزود: در اين كانون را هشت هزار و ‪ ۷۶۶‬نفر عضور هستند كه از اين تعداد، يكهزار و‪ ۱۷۴‬نفر دختر و ‪ ۶۹۸‬پسر از اعضاي جديد كانون مي باشند.

وي تصريح كرد: كتاب‌هاي موجود در كانون حرفه‌اي و كارشناسي شده است كه تاكنون حدود ‪ ۱۲۰‬هزار و ‪ ۲۴۸‬عنوان آن ثبت شده و تعدادي نيز هنوز به ثبت نرسيده است .

برنامه‌هاي آموزشي كانون فكري كودكان و نوجوانان از اول تير ماه به مدت دو ماه برگزار مي‌شود.ك /‪۳‬
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن