تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815045647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در تابستان سال‌جاري؛ 160 پايگاه مقاومت بسيج در طرح اوقات فراغت جوانان در كرج فعاليت مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در تابستان سال‌جاري؛ 160 پايگاه مقاومت بسيج در طرح اوقات فراغت جوانان در كرج فعاليت مي‌كنند
خبرگزاري فارس: جانشين فرمانده سپاه ناحيه كرج گفت: در تابستان سال‌جاري 160 پايگاه مقاومت بسيج در طرح اوقات فراغت جوانان در كرج فعال هستند.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرج، علي رضاقلي امروز در نشست مطبوعاتي در جمع خبرنگاران افزود: امسال سهميه شهرستان كرج براي ايجاد پايگاه‌هاي اوقات فراغت 160 پايگاه است كه اين پايگاه‌ها با ايجاد برنامه‌هاي فرهنگي و ورزشي سعي در پر كردن اوقات فراغت جوانان و دانش‌آموزان دارند.
وي ادامه داد: با توجه به تمهيدات انديشيده شده و همچنين برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده در سال‌جاري سعي شده است فعاليت‌هاي فرهنگي و ورزشي در اين پايگاه‌ها به منظور آموزش شركت كنندگان و همچنين پركردن اوقات فراغت آنها برگزار شود.
جانشين فرمانده سپاه ناحيه كرج تصريح كرد: اين طرح نيز در سال‌هاي گذشته با نام طرح ميثاق در سراسر كشور برگزار مي‌شد كه امسال نيز با استفاده از تجربيات گذشته و همچنين گسترش و فعاليت‌هاي پايگاه‌ها آنرا با نام طرح نشاط و تعالي برگزار خواهيم كرد.
رضاقلي گفت: در اين كلاس‌ها آموزش‌هايي از قبيل فني و حرفه‌اي، ورزشي و فرهنگي و همچنين نشست‌هايي مختلف برگزار خواهد شد.
وي برگزاري كلاس‌هاي اعتقادي و معنوي، تاريخ اسلام، اديان و دفاع مقدس، مسايل سياسي، آسيب شناسي انقلاب، آموزش قرآن را از ديگر كلاس‌هاي اين پايگاه‌ها در طرح اوقات فراغت جوانان و نوجوانان كرج ذكر كرد.
جانشين فرمانده سپاه كرج اظهار داشت: همچنين در اين پايگاه‌ها با برپايي اردوهاي تفريحي و آموزشي، برنامه‌هاي علمي بسياري را براي شركت كنندگان برگزار خواهيم كرد.
رضاقلي افزود: شروع فعاليت اين پايگاه‌ها از ابتداي تير سال‌جاري آغاز خواهد شد و تا ده شهريور و قبل از شروع ماه مبارك رمضان به پايان خواهد رسيد.
وي گفت: پيش‌بيني مي‌شود امسال نيز بيش از 180 هزار نفر در اين پايگاه‌ها ثبت نام كرده و در كلاس‌هاي طرح اوقات فراغت شركت كنند.
رضاقلي ادامه داد: سال گذشته حدود 180 هزار نفر در اين كلاس‌ها حضور داشتند كه بيش از پنج هزار نفر از اين شركت‌كنندگان جذب نيروهاي بسيج شدند.
انتهاي پيام/ف
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن