تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815361872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون انتظامي سيستان و بلوچستان خبرداد: كشف بيش از 20 هزار ليتر سوخت قاچاق در زابل


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون انتظامي سيستان و بلوچستان خبرداد: كشف بيش از 20 هزار ليتر سوخت قاچاق در زابل


خبرگزاري دانشجويان ايران - زاهدان
سرويس: شهرستان‌ها

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان سيستان و بلوچستان از كشف و ضبط بيش از 20 هزار ليتر سوخت قاچاق طي 24 ساعت گذشته در هنگ مرزي زابل خبر داد.

سرهنگ صلاح عسگرپور در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)،منطقه سيستان و بلوچستان افزود: ماموران هنگ مرزي زابل با هوشياري حين كنترل نوار مرزي موفق شدند از سه دستگاه خودرو تويوتا كه قصد انتقال منابع ملي كشور را به افغانستان داشتند، مقدار20 هزار 212 ليتر گازوئيل قاچاق را كشف و ضبط و سه نفر متهم را دستگير و به همراه مواد سوختي كشف شده تحويل مراجع قانون دهند.

وي ادامه داد: ماموران انتظامي شهرستان كنارك نيز بيش از 1700 عدد بطري انواع مشروبات الكلي را در زير ماسه‌ها كشف و ضبط كردند.

وي اظهار كرد: در پي كسب اخبار واصله مبني بر اين كه چند فروند لنچ حامل مشروبات الكلي در ساحل تخليه بار شده چندين اكيپ مجهز به محل، اعزام شدند و با توجه به وضعيت جغرافيايي منطقه كه جنگلي و باتلاقي بود، ماموران با طي چندين كيلومتر بالاخره موفق شدند محل مشروبات الكلي را كه به طرز ماهرانه‌اي در زير ماسه‌ها جاسازي شده بود، شناسايي كنند.

وي گفت: ماموران موفق شدند در بازرسي از محل جاسازي يكهزارو 726 عدد بطري و قوطي انواع مشروبات الكلي را كشف و يك نفر متهم را نيز دستگير كرده و به همراه مشروبات الكلي كشف شده، تحويل مراجع قانوني دادند.

به گزارش ايسنا، به نقل از مركز اطلاع رساني قرار گاه عملياتي رسول اكرم(ص) با تلاش ماموران قرار گاه عملياتي رسول اكرم (ص) در شرق كشور دو نفر از رابطين اشرار درخاش دستگير و 643 كيلوگرم ترياك در كرمان و خراسان جنوبي كشف شد.

ماموران مستقر در خاش حين گشت زني در حوزه استحفاظي به راكبين مسلح يك دستگاه موتور سيكلت مشكوك و قصد متوقف كردن آن راداشتند كه راكبين فرار كردند.

بر اساس اين گزارش ماموران با انجام تعقيب و گريز راكبين را دستگير و يك قبضه سلاح از آنان كشف كردند.

بر اين اساس دريك عمليات متهورانه دو خودرو از قاچاقچيان توقيف 5 هزارو600 كيلوگرم مواد مخدر كشف و دو نفر از قاچاقچيان نيز دستگير شدند.

ماموران قرارگاه عملياتي فجر خراسان جنوبي مستقر در ايستگاه بازرسي سهل‌آباد نيز حين كنترل خودروهاي عبوري در بازرسي از دو دستگاه خودرو پاچيرو و اتوبوس 83 كيلوگرم ترياك كشف و دو نفر را در اين ارتباط دستگير كردند.

انتهاي پيام
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن