تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815612784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار كردستان: كردستان با تمام وجود از راهيان نور استقبال مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار كردستان: كردستان با تمام وجود از راهيان نور استقبال مي‌كند
خبرگزاري فارس: استاندار كردستان گفت: استان كردستان اعم از مسئولان و مردم از كاروان‌هاي راهيان نور با تمام وجود استقبال خواهند كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، اسماعيل نجار شنبه شب در جلسه هماهنگي كاروان‌هاي راهيان نور به مناطق جنگي استان كردستان در سنندج با اشاره به اينكه آثار و بركات معنوي اين سفرها زياد است افزود: نگاه منفي كه شايد در ذهن‌ها نسبت به كردستان مانده باشد با اين سفرها و اين اقدام از بين خواهد رفت.
وي با بيان آنكه راهيان نور ما را از غفلت نسبت به تاريخ دفاع مقدس مي‌رهاند اظهار داشت: حركت فرهنگي راهيان نور يكي از تأثيرگذارترين برنامه‌هاست كه براي نسل جواني كه دفاع مقدس را نديده‌اند مي‌تواند زنده‌كننده حماسه‌هاي تاريخي و رشادت‌هاي فرزندان اين مردم در آن دوران باشد.
نجار به هجمه فرهنگي دشمنان اين انقلاب اشاره و تصريح كرد: حضور جوانان در قالب كاروان‌هاي راهيان نور در محل‌هاي رزم رزمندگان كه با آن ايثار و فداكاري حماسه‌هايي را خلق كردند، خنثي‌كننده توطئه دشمنان خواهد بود.
استاندار كردستان گفت: استان كردستان 230 كيلومتر مرز دارد كه اكثراً كوهستاني است و در آن حماسه‌هاي بزرگي توسط ايثارگران اين مرز و بوم و مهاجراني از ديگر نقاط كشور خلق شده است كه با ورود كاروان‌هاي راهيان نور به اين استان علاوه بر آثار معنوي آن براي زائران، از نگاه منفي كه از خارج نسبت به اين استان ترسيم شده است، كاسته خواهد شد.
وي همچنين خدمات ارزنده دولت به ويژه دولت نهم در كردستان را نشان از توجه دولت به اين خطه از ايران اسلامي دانست و افزود: يكي از كارهاي مهم براي زدودن چهره منفي از استان كردستان، مراودات مردمي ساير استان‌هاي كشور به اين استان است.
استاندار كردستان خاطر نشان كرد: علاوه بر اينكه در ايام نوروز يك ميليون و 630 هزار نفر از اين استان در قالب ميهمانان نوروزي ديدن كردند تاكنون چند همايش بزرگ كشوري از جمله مسابقات سراسري قرآن كريم، مسابقات ورزش‌هاي بومي و محلي، مسابقات سواركاري، برگزاري همايش‌هاي علمي و از همه مهم‌تر همايش تبيين سياست دولت در توسعه صنعت گردشگري با حضور 70 سفير خارجي مقيم ايران به مدت سه روز در سنندج برگزار شده و اين نشان از امنيت پايدار در اين استان مرزي است.
انتهاي پيام؛/ب
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن