تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815453773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /سينماي ايران در كانون توجه رسانه‌هاي خارجي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /سينماي ايران در كانون توجه رسانه‌هاي خارجي
توجه رسانه‌هاي خارجي به سينماي ايران، هفته فرهنگي در موزه سينما و انتشار كتاب مايكل مور عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز يكشنبه 26 خردادماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "تهران امروز" در صفحه تلويزيون مي‌پردازد به تدوين تله فيلم "آخرين گره خورشيد"، پخش تله فيلم "پيوند" و معرفي انيميشن‌هاي تابستاني شبكه‌هاي سيما. يك نامه سرگشاده و گفتگو با نغمه ثميني و پيام فروتن در صفحه تئاتر و عمل جراحي عليرضا نادري، آغاز به كار كميسيون فرهنگي مجلس از سه‌شنبه، مستند "بن بست" درباره زندگي مرحوم بابك بيات، پروژه تئاتري اكبر زنجانپور و اخبار كوتاه در صفحه پاياني آمده است.

"ايران" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به نگاهي به نمايش "بزرگراه" و نقدي بر نمايش "كات". 17 نمايش بر صحنه تماشاخانه‌هاي تهران، شمارش معكوس براي آغاز جشنواره فيلم كودك همدان، تجليل سازمان بهزيستي از فيلم "به همين سادگي"، آغاز توليد "اخراجي‌ها 2" از 26 مردادماه، قانونمند شدن خريد آثار هنري و اخباري كوتاه از زنجانپور، اصلاني، اسپيسي و مور در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.

"جام جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به آغاز مجدد فيلمبرداري مجموعه "مختارنامه"، حرف‌هاي مدير جديد راديو جوان، كتاب جديد مايكل مور و اخبار كوتاه. خنده‌ها و گريه‌ها در كن شصت و يكم، درباره مستند "آب حيات" و درباره سيدني پولاك فقيد در صفحه سينما و آماده شدن تله فيلم "چهره به چهره"، يادداشتي بر برنامه تلويزيوني "چراغ خاموش" و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي صدا و سيما در صفحه بخوانيد و ببينيد منعكس شده است.

"همشهري" در صفحه تئاتر مي‌پردازد به نگاهي به نمايش "روياي نيمه شب پاييز" و گپي با پيام فروتن. گزارشي درباره بحران بازيگري در سينماي ايران و يادداشتي از حسين فرحبخش تهيه‌كننده سينما در صفحه سينما و حضور پررنگ مردان در جشنواره تئاتر بانوان، يادداشتي از پوران درخشنده، فيلم "سوپر استار" در مراحل فني، معرفي داوران سيفژ و اخباري كوتاه از بهروز افخمي، فاطمه معتمدآريا، كيومرث پوراحمد و ... در صفحه ادب و هنر مورد توجه قرار گرفته است.

"اعتماد ملي" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به اكران تابستاني فيلم "هميشه پاي يك زن در ميان است" در 70 سينماي كشور، اكران فيلم "ميناي شهر خاموش" از نيمه تيرماه در تهران، گپي با عليرضا نادري، اعتراض به تعطيلي شهر كتاب ساعي، انجام مراحل پس از توليد فيلم جديد محسن مخملباف با نام "مردي كه با برف آمد" در هند، نمايش فيلم‌هاي كوتاه در موزه سينما، قدرداني از كارگردانان برتر ژانرهاي سينمايي در جشن منتقدان و اخبار كوتاه.

"اعتماد" در صفحه سينما مي‌پردازد به بخش اول گفتگوي جواد طوسي با سيروس الوند، گپي با سعيد اسدي كارگردان فيلم "تلافي" و اخبار كوتاه. گفتگو با سعيد شهلاپور نقاش و مجسمه ساز، يادداشتي بر مجسمه‌هاي اين هنرمند و گزارش نمايشگاه هانيبال الخاص در صفحه تجسمي، انتشار گزارش‌هايي درباره سينماي ايران در رسانه‌هاي خارجي، خبرهاي جديد از فيلم تازه محسن مخملباف، آغاز دومين جشنواره تجسمي دامون‌فر، برپايي هفته فرهنگي در باغ فردوس، يادداشتي از سامان سالور، براي تولد بابك بيات و اخبار كوتاه در صفحه پاياني آمده است.

"حيات نو" در صفحه فرهنگ و انديشه مي‌پردازد به نقدي بر فيلم "به همين سادگي". گفتگو با كيومرث مرادي كارگردان نمايش "روياي نيمه شب پاييز"، آماده سازي جديدترين فيلم محسن مخملباف و پيگيري محمدرضا اصلاني براي ساخت فيلمنامه مولوي در صفحه پاياني منعكس شده است.

"جوان" در صفحه پاياني مي‌پردازد به توجه رسانه‌هاي غربي به سينماي ايران، آغاز ساخت "اخراجي‌ها 2"، قانونمند شدن خريد آثار هنري، انتشار كتابي به قلم مايكل مور، پروژه جديد محمدرضا اصلاني، نقدي بر فيلم "زن‌ها فرشته‌اند" و اخبار كوتاه.

"كارگزاران" در صفحات تئاتر مي‌پردازد به گفتگو با محمد يعقوبي نويسنده و كارگردان نمايش "ماچيسمو"، نقدي بر اجراي اين نمايش، نگاهي به نمايش "ماكاندو"، معرفي نمايشنامه نويسان دهه نود و اخبار كوتاه. دو يادداشت بر كتاب "راهنماي فيلم"، نگاهي به نمايشنامه "فرهاد، شيرين،‌ مهمنه بانو و آب سرچشمه كوه بيستون" و در حاشيه نمايشنامه "حرف، حرف، حرف" در صفحه كتاب هنر و چند يادداشت، معرفي داوران سيفژ در جشنواره فيلم كودك همدان، لقب پروفسور براي كوين اسپيسي، محسن مخملباف در هند و اخبار كوتاه در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 238]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن