تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815601942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مربي تيم ملي كشتي آزاد بزرگسالان ايران : با كسي مشكلي ندارم و بدون حاشيه كار مي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مربي تيم ملي كشتي آزاد بزرگسالان ايران : با كسي مشكلي ندارم و بدون حاشيه كار مي‌كنيم
فرح وشي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در اين خصوص تصريح كرد : صبح روز شنبه تمرين تيم ملي را براي انجام كار شخصي رها كرده و در پي آن اين شبهه و شايعه از سوي برخي‌ها بوجود آمد كه من با كادر فني تيم ملي كشتي آزاد ايران و شخص صنعتكاران مدير فني تيم‌هاي ملي كشتي ايران مشكل پيدا كرده ام در حاليكه اصلا چنين چيزي صحت نداشت.

وي گفت : خوشبختانه اعضاي كادر فني تيم ملي كشتي آزاد ايران مشكلي با يكديگر ندارند و بدون حاشيه به كار خود ادامه مي‌دهيم.

مربي تيم ملي كشتي آزاد بزرگسالان ايران در خصوص اعزام تعدادي از ملي پوشان اين تيم به مسابقه‌هاي بين‌المللي كشتي جايزه بزرگ در جمهوري آذربايجان گفت : اعزام ملي پوشان كشتي به جام حيدر علي اف در باكوي جمهوري آذربايجان در راستاي آماده‌سازي تيم ملي براي اعزام به بازيهاي المپيك ‪ ۲۰۰۸‬پكن صورت مي‌گيرد.

فرح وشي تصريح كرد : تا قبل از شركت در بازيهاي المپيك ‪ ۲۰۰۸‬پكن ، ملي پوشان كشتي آزاد ايران بايستي در دو ميدان شركت كنند و محك بخورند كه يكي از آنها جام حيدر علي اف يا جايزه بزرگ در جمهوري آذربايجان و ديگري جام زيلكوفسكي در لهستان است.

وي گفت : اعضاي تيم ملي كشتي آزاد ايران را نمي‌توان يكجا به هر دو مسابقه فرستاد زيرا به روند آماده‌سازي اين تيم لطمه خورده و تمرينات با نوسانات و مشكل روبرو خواهد شد. بنابراين تعدادي از ملي پوشان به جمهوري آذربايجان و تعدادي ديگر به لهستان اعزام خواهند شد.

مربي تيم ملي كشتي آزاد ايران اظهار داشت : تلاش ما بر اين است كه حضور در اين دو ميدان مهم كه با حضور كشتي گيران كشورهاي اروپاي شرقي برگزار مي شود ، به عنوان يك برنامه آماده‌سازي و تداركاتي براي تيم ملي ايران به منظور شركت در بازيهاي المپيك ‪ ۲۰۰۸‬پكن تلقي شود.

وي تصريح كرد : يعني هدف كسب مدال و مقام در جمهوري آذربايجان و لهستان نيست اگرچه دست يابي به مدال و مقام در اين دو كشور نيز براي ما اهميت دارد. در واقع تلاش اين است كه كشتي گيران ما ديداري از مسابقه‌هاي يادشده در اين دو كشور و رويارويي با كشتي گيران اروپايي داشته باشند.

مربي تيم ملي كشتي آزاد بزرگسالان ايران درباره مشكل موجود در سه وزن لاينحل ‪ ۷۴ ، ۵۵‬و ‪ ۹۶‬كيلوگرم گفت : اعضاي كادر فني تيم ملي كشتي آزاد ايران امروز/يكشنبه/ در اين خصوص در جلسه‌اي در خانه كشتي تصميم‌گيري خواهند كرد.

براي برطرف ساختن مشكل موجود در اين سه وزن به احتمال زياد كشتي گيراني به مسابقه‌هاي بين‌المللي جايزه بزرگ در جمهوري آذربايجان و جام زيلكوفسكي در لهستان اعزام خواهند شد تا ملي پوشان اعزامي به بازيهاي المپيك در وزن‌هاي ‪ ۷۴ ، ۵۵‬و ‪ ۹۶‬كيلوگرم شناسايي شوند.

فرح وشي ، سطح مسابقه‌هاي جامهاي بين‌المللي در جمهوري آذربايجان و لهستان را به دليل در پيش بودن بازيهاي المپيك بالا ذكر كرد و گفت : قطعا كشتي گيران خوبي از كشورهاي صاحب نام كشتي در اين دو ميدان مهم حضور پيدا خواهند كرد.
 يکشنبه 26 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن