تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818868368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هنيه: آتش‌بس با اشغالگران خواسته صهيونيست‌ها و آمريكا است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: هنيه: آتش‌بس با اشغالگران خواسته صهيونيست‌ها و آمريكا است
خبرگزاري فارس: رئيس دولت منتخب فلسطين تاكيد كرد، آتش‌بس با اشغالگران هرگز خواسته فلسطينيان نبوده و اين چيزي است كه صهيونيست‌ها با حمايت آمريكا براي بقاي خود مي‌طلبند.


به گزارش فارس به نقل از پايگاه خبري "عرب 48"، رئيس دولت منتخب فلسطين ديروز در جمع اتحاديه‌هاي صنفي غزه تاكيد كرد، آتش‌بس با اشغالگران هرگز خواسته فلسطينيان نبوده بلكه خواسته صهيونيست‌ها و تحت حمايت آمريكا است و "كاندوليزا رايس"، وزير امور خارجه آمريكا براي اين امر تلاش مي‌كند.
اسماعيل هنيه گفت، طرف صهيونيستي از نابودي و ريشه‌كن شدن كلي مقاومت در حماس سخن گفته و هولوكاستي را كه در اول مارس سال جاي به راه انداخت براي سرنگوني حماس، توقف مقاومت و شليك موشك و توقف ورود سلاح به غزه بود كه همان گونه كه خود اسرائيل اعتراف كرد به هيچ‌كدام از اهداف خود نرسيدند.
رئيس دولت منتخب فلسطين نقشه رژيم صهيونيستي براي مرتبط كردن مساله گشايش گذرگاه مرزي رفح در مرز غزه با مصر با پرونده تبادل اسرا را باطل خوانده و اعلام كرد، آتش‌بس مشروط به رفع محاصره غزه و گشايش گذرگاه‌ها طبق جدول زماني قابل قبول است.
منابع فلسطيني نيز اعلام كردند، حماس با تعيين جدول زماني براي گشايش گذرگاه‌ها موافق است اما با ربط گشايش گذرگاه رفح با مساله تبادل اسرا مخالف است چون اين امر را عامل باج‌گيري اسرائيل در مساله تبادل اسرا مي‌خواند.
اين در حالي است كه رئيس بخش امنيت سياسي وزارت امنيت رژيم صهيونيستي شب گذشته پس از اينكه پاسخ اين رژيم درباره آتش‌بس را به "عمر سليمان"، رئيس اطلاعات مصر تحويل داد به اسرائيل بازگشت.
قرار است سليمان اين پاسخ اسرائيل را طي روزهاي آتي به گروه‌هاي فلسطيني ارائه دهد تا پس از بررسي، موافقت، مخالفت يا درخواست وارد كردن اصلاحات يا ضمانت‌ها درباره آن اعلام شود.
"اسماعيل هنيه"، رئيس دولت منتخب فلسطين در ديدار ديروز خود در جمع اتحاديه‌هاي صنفي در غزه اظهار داشت، وحدت ملي راه آزادي از سياست آمريكا در منطقه و رهايي از دخالت‌هاي آشكار مقامات اين كشور در امور فلسطين است.
وي افزود، سخن از آتش‌بس براي ارزيابي منافع ملت و كاهش درد و رنج فلسطينيان و گذر از شرايط دشوار در سايه حملات مداوم اسرائيل است.
هنيه آتش‌بس را منوط به رفع محاصره غزه و تعيين جدول زماني براي گشايش گذرگاه‌ها خوانده و گفت، نوع كالاهايي كه اجازه ورود به غزه را خواهند داشت نيز بايد مشخص شود.
كابينه امنيتي رژيم صهيونيستي در نشست چهارشنبه گذشته خود با جدا كردن پرونده تبادل اسرا از مساله آتش‌بس موافقت كرده و تصميم گرفت كه گشايش گذرگاه رفح در مرز مصر را با مساله تبادل اسرا مرتبط كند.
رژيم صهيونيستي همچنين خواستار اخذ تضمين امنيتي از مصر براي ممانعت از قاچاق سلاح از مصر به غزه شده است.
رژيم صهيونيستي تلاش مي‌كند با مرتبط كردن گشايش مرز رفح با تبادل اسرا فلسطينيان را براي باج‌گيري و امتيازگيري در مساله تبادل اسرا تحت فشار گذارد.
انتهاي پيام/.
 جمعه 24 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن