تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815409198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«علي سرتيپي» در گفت‌وگو با فارس: «شبانه» و «مخمصه» توسط «فيلميران» اكران مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: «علي سرتيپي» در گفت‌وگو با فارس: «شبانه» و «مخمصه» توسط «فيلميران» اكران مي‌شوند
خبرگزاري فارس: «علي سرتيپي» از پخش فيلم‌هاي «شبانه» و «مخمصه» در فيلميران خبر داد.


«علي سرتيپي» مدير شركت پخش بين‌المللي فيلم ايران در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايي فارس در مورد برنامه‌هاي فيلم ايران براي پخش گفت: دو فيلم «مخمصه» (محمدعلي سجادي) و «شبانه» (كيوان علي‌محمدي، اميد بنكدار) پس از گرفتن پروانه نمايش براي پخش به فيلم ايران سپرده شده‌اند.
پخش‌كننده «اخراجي‌ها» و «زن دوم» گفت: سعي داريم هر دو فيلم را امسال در اسرع وقت اكران كنيم.
به گزارش فارس، «شبانه»نخستين فيلم بلند «اميد بنكدار» و «كيوان علي محمدي» است كه در جشنواره بيست و چهارم فيلم فجر در بخش فيلم‌هاي اول و دوم و ميهمان به نمايش در آمد.اين فيلم با تكنيكي كه كمتر در فيلم‌هاي ايراني ديده شده داستان دختري به نام شبنم را روايت مي‌كند كه همراه دو دوستش، ساناز و خاطره به قصد گذراندن شبي خوش از خانه خارج مي‌شوند. اما اتفاق ناگواري كه براي برادرش روي مي‌دهد، حوادث تازه اي را براي او و دوستانش رقم مي‌زند.
هديه تهراني،كوروش تهامي،كمند اميرسليماني،ستاره اسكندري ،آتيلا پسياني ،بهاره رهنما،حميدرضا پگاه،اميرحسين صديق،انوشيروان فاطمي از بازيگران فيلم هستند.
همچنين «مخمصه» ساخته «محمدعلي سجادي» محصول سال 85 ناجي هنر و آفتاب‌نگاران است.
در خلاصه داستان اين فيلم آمده است:سروان شميراني و گروهش سر در پي امير دلاوري سارق و دارودسته‌اش دارند.تا آنها را دستگير و مانع از سرقت‌هايشان شوند.فيلم طرح اين كشاكش است.
مسعود رايگان، مهدي پاكدل، شهرام حقيقت‌دوست، لاله اسكندري، فرهاد قائميان، اميررضا دلاوري، مريم كاوياني، مهدي ميامي، فرهاد بشارتي، معصومه ميرحسيني و ثريا قاسمي در «مخمصه» بازي كرده‌اند.
انتهاي پيام/
 جمعه 24 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن