تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بپرهيز از كارى كه موجب عذرخواهى می ‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815344787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ارزشهاي والاي فرهنگي مهمترين آرمان انقلاب اسلامي ايران بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ارزشهاي والاي فرهنگي مهمترين آرمان انقلاب اسلامي ايران بود
ساري - خبرگزاري مهر: مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران گفت: مهمترين آرمان انقلاب، مجموعه اي از ارزشهاي والاي فرهنگي و اعتلاء اخلاق انساني است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسماعيل امامزاده ظهر پنج شنبه در جمع مديران مسئول، سرپرستان، نمايندگان خبرگزاري ها و خبرنگاران استان در سالن سلمان هراتي ساري با اشاره به سالروز انقلاب فرهنگي در كشور افزود: فرمان امام خميني(ره) در دوران خفقان طاغوت، توانست چشمه فتنه هاي انقلاب فرهنگي كه توسط دشمنان در دانشگاهها در حال رشد و نمو بود را مورد اصابت قرار دهد.

وي خاطرنشان كرد: مهمترين آرمان انقلاب و امام خميني(ره)، حفظ ارزشهاي ناب اسلامي و ايراني و ترويج فرهنگ اسلامي و مهدويت در جهان هستي است.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نقش اساسي مطبوعات در اعتلاء و توسعه جامعه اسلامي عنوان كرد: مطبوعات بايد فضاي فرهنگي جامعه را با طرح مسائل مهم جهاني و ساختاري در راستاي حفظ آرمان هاي انقلاب سوق دهند.

امامزاده با بيان اينكه اهالي رسانه بايد از طرح موضوعات تفرقه انگيز در جرايد خودداري كنند در عين حال نقد سازنده و منصفانه را شاكله اصلي مطبوعه موفق، كاربردي و اصولي دانست.

به گفته وي، مهمترين وظيفه مطبوعات در نظام اسلامي دفاع از ارزشها و آرمان هاي مورد قبول ملت بوده كه مي تواند زمينه اعتماد توامان دولت و مردم را در جامعه ايجاد كند.

وي خواستار همكاري و اتحاد بيشتر اهالي رسانه استان به خانه مطبوعات شد و گفت: اساسنامه جديد خانه مطبوعات اختيارات ارشاد را در خانه مطبوعات كاهش داده است.
 پنجشنبه 23 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 263]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن