تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818862243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهور در جمع مردم سفيد دشت: قدرتهاي زورگو آرزوي عقب نشيني ملت ايران را به گور خواهند برد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رييس جمهور در جمع مردم سفيد دشت: قدرتهاي زورگو آرزوي عقب نشيني ملت ايران را به گور خواهند برد


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز:رييس جمهور با تاكيد بر اينكه ملت ايران زمينه ساز عزت همه ملتها است، تصريح كرد : ايرانيان محكم‌تر از گذشته و با ايستادگي كشور را خواهند ساخت و قدرتهاي زورگو آرزوي اينكه يك روز كوتاه آمدن و عقب نشيني ملت ايران را ببينند، به گور خواهند برد.

به گزارش روز چهارشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، دكتر محمود احمدي نژاد در جمع مردم سفيد دشت كه در مسير حركت رييس جمهور براي بازديد از مجتمع توليد ورق خودرو تجمع كرده بودند، با بيان اينكه امروز عزت ملت ايران زمينه به هم خوردن بساط فساد قدرتها را فراهم كرده است، گفت : فاسدها و قلدران عالم در يك درگيري سنگين، عزت ملت ايران را هدف گرفته اند زيرا وقتي يك ملت از ميان ملت‌هاي دنيا قيام كرده و عزت خود را حفظ و همه فشارهاي جهاني را تحمل مي‌كند و سر سوزني هم از قله ها عقب نشيني نمي‌كند، معنايش آن است كه ملت هاي ديگر از آن الگوبرداري و دنبال ملت ايران حركت مي‌كنند.
رييس جمهور با اشاره به تلاش قدرتهاي زورگو براي ضربه زدن به ملت ايران ، از قول مردم سفيد دشت به نمايندگي از ملت ايران تاكيد كرد: 30 سال است كه قدرتهاي زورگو تلاش مي كنند ، اما اگر سيصد سال ديگر هم تلاش كنند ، آرزوي اينكه يك روز كوتاه آمدن و عقب نشيني ملت ايران را ببينند، به گور خواهند برد .
دكتر احمدي نژاد با بيان اينكه قدرتهاي زورگو فكر مي كنند با دور هم جمع شدن مي توانند ملتي بزرگ را به عقب نشيني وادار نمايند، اظهار داشت : ملت ايران، ملتي با فرهنگ و تمدن ساز بوده است و قدرتهاي زورگو اگر فكر مي‌كنند مي توانند عزت اين ملت را پايمال نمايند، سخت در اشتباهند و ملت ايران با بازوان توانمند خود كشور را خواهند ساخت.
دكتر محمود احمدي نژاد با بيان اينكه عزت ، استقلال و كرامت از جمله مهمترين نيازهاي ضروري يك ملت است، گفت : پيامبران نيز در طول تاريخ آمده اند كه عزت و كرامت را براي انسان زنده و تأمين كنند و عواملي كه عزت را پايمال مي‌كنند، برطرف نمايند.
وي افزود: با الگو شدن ملت ايران براي ساير ملتهاي دنيا، آنها هيچ توجهي به خشم و فرياد قدرتهاي زورگو نمي‌كنند و جلوي آنها مي ايستند و ديگر به آنها باج نداده و زير بار زور نمي روند.
رييس جمهور در بخش ديگري از سخنان خود با ابراز خرسندي از ديدار با مردم عزيز ، شريف ، بزرگوار و انقلابي سفيد دشت گفت : از بزرگواري مردم و ابراز لطف شان نسبت به فرزند و خادم خود صميمانه تشكر مي كنم .
دكتر احمدي نژاد همچنين خطاب به مردم سفيددشت اظهار داشت: در زمينه رفع بيكاري در اين شهرستان دستورات لازم را به مسوولان داده ام و مردم هم بايد همت كنند تا كارخانه هاي فولاد و ديگر مجتمع هاي صنعتي در اين منطقه به‌سرعت راه اندازي شود و زمينه عمران و آباداني سفيد دشت را فراهم كند ./120
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن