تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815468609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش مديران و كارگزاران حج تمتع برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همايش مديران و كارگزاران حج تمتع برگزار شد
به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ايرنا، سعيد شيباني در اين همايش گفت: به رغم تلاش مديران و مسوولان حج، كاستي و ضعف‌هايي درخصوص مسايل و ارايه خدمات در حج بوجود آمد كه امسال با برنامه ريزي دقيق تلاش شده اين كاستي ها در حج برطرف شود.

وي تاكيد كرد: مسال براي اعزام زايران به حج تمتع بايد با برنامه ريزي جدي، خدمات خوبي ارايه شود.

وي ادامه داد: مديران و كارگزاران بايد تلاش كنند تا بتوانند خدمات خوبي رابه زايران ارايه دهند و براساس آيين نامه سازمان حج عمل كنند.

مدير حج و زيارت استان تهران افزود: مديران كاروان‌ها بايد با برگزاري جلسات فرهنگي براي كاروان‌ها يك شوراي فرهنگي تشكيل دهند.

شيباني اظهارداشت: هركاروان با رويكرد فرهنگي بايد براي زايران يك فضاي معنوي و روحاني در طول ايام حج فراهم كنند.

وي اضافه كرد: از مهمترين برنامه‌هاي مديران و روحانيان كاروان‌ها اطلاع رساني دقيق از نحوه خدمات رساني به زايران است.

وي هدف نهايي سفرحج را بهره مندي خوب زائران از اين سفر عنوان كرد وگفت:
بايد زائران ايراني در اين سفر معنوي تلاش كنند الگوي خوبي براي ساير كشورها باشند.

وي تصريح كرد : با توجه به توسعه بيت الله الحرام تغييراتي كه در اطراف حرم رخ داده مشكلاتي براي زائران بوجود آورده است .

مدير حج و زيارت استان تهران گفت: تخريب هتل‌هاي اطراف حرم و افزايش نرخ اجاره بهاي مسكن و هتل‌ها در مكه مكرمه نيز مزيد بر علت شده است.

شيباني با اشاره به تخريب چهار هزار واحد مسكوني و تجاري اطراف حرم، اظهار داشت:امسال زائران حج تمتع در هتل‌هاي اطراف حرم مستقر مي‌شوند و مديران بايد مشكلات سفررا براي زائران بيان كرده تا توجيه شوند.

وي با اشاره به اينكه در روزهاي آينده دستورالعمل برنامه‌هاي فرهنگي كاروان‌ها اعلام مي‌شود، گفت: بر اساس مصوبه شواري عالي حج و با پيگيرهاي سازمان حج و زيارت، زائراني كه نام آن‌ها در فهرست زائران سال ‪ ۸۲‬به ثبت رسيده، مي‌توانند با يكي از بستگان درجه ي خود به حج تمتع اعزام شوند.

وي ادامه داد: تمام افرادي كه تا ‪۳۱‬فروردين ماه ‪۱۳۸۳‬در شعبه بانك ملي سراسر كشور وديعه‌گذاري كرده‌اند و همچنين افرادي كه متولد سال ‪۱۳۰۵‬و قبل از آن بوده‌اند و تا پايان سال ‪۱۳۸۴‬براي تشرف به حج وديعه‌گذاري كرده اند نيز جز زائران امسال به شمار مي‌روند.

شيباني با بيان اينكه ‪۲۴‬خردادماه نام نويسي در كاروان‌هاي حج آغاز شده است، گفت: اعزام زائران از ‪۲۲‬آبان ماه آغاز و اسامي كاروان‌ها امروز( چهارشنبه) در رسانه‌ها اعلام مي‌شود.ك/‪۳‬
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 265]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن