تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815455125




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر از شهرستانهاي غرب استان تهران‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: چند خبر از شهرستانهاي غرب استان تهران‌
اهداي 4 هزار جلد كتاب به مساجد كرج‌

كرج ---- خبرنگار اطلاعات:‌ سه هزار و 40 جلد كتاب از آغاز سال جاري تاكنون به كتابخانه‌هاي كانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد كرج اهدا شده است كه اين رقم در آينده نزديك به چهار هزار جلد كتاب خواهد رسيد.‌

مسئول واحد نظارت بر كانون‌هاي فرهنگي مساجد كرج گفت: اين كتاب‌ها از سوي اداره فرهنگ و ارشاد كرج خريداري شده و در اختيار كانون‌ها قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام حميدرضا ولي‌زاده افزود: تمامي اين كتابها از عناوين تازه منتشر شده ناشران و در زمينه‌هاي مختلف اجتماعي، فرهنگي، سياسي، قرآني و آموزشي بوده است.

برگزاري دوره آموزشي معتمدين معين در كرج‌

* نخستين دوره آموزشي معتمدين معين در كانون شهيد فهميده كرج برگزار شد.بنا بر اين گزارش، تاكنون 124 نفر از اعضاي جامعه ايثارگري غرب استان تهران به طور داوطلبانه به عضويت طرح معتمدين معين درآمده‌اند.

هدف از برگزاري اين دوره‌هاي آموزشي، وحدت رويه و برداشت مشترك معتمدين معين در نوع خدمات‌رساني به جامعه شاهد و ايثارگر و آموزش جهت‌دار اذهان آنان در رسيدن به اهداف كلان طرح، رسيدن به اهداف چشم‌انداز سازمان و ايجاد تحول اثربخش بين سطوح بنياد شهيد و امور ايثارگران و جامعه هدف است.

بهسازي تاسيسات آبرساني قزلحصار

* جلسه شوراي بهداشت به منظور بررسي وضع كنوني بهداشت آب آشاميدني و عملكرد تصفيه‌خانه فاضلاب اداره بهداشت و درمان ندامتگاه قزلحصار در اين مركز برگزار شد.

مسئول واحد بهداشت و درمان ندامتگاه قزلحصار هدف از برگزاري اين جلسه را ارزيابي رئوس اقدامات به عمل آمده همراه با نتايج حاصله از آزمايشهاي ميكروبي آب و پساب خروجي فاضلاب از سوي واحد بهداشت عنوان كرد و افزود: در سال گذشته با همكاري مسئولان اين مركز اقدامات شايسته‌اي در راستاي بهسازي تاسيسات آبرساني و تصفيه‌خانه فاضلاب صورت گرفته كه اقدامات انجام شده به نحو قابل ملاحظه‌اي در بهبود وضع بهداشت آب آشاميدني و تصفيه فاضلاب مؤثر بوده است.

تشكيل كار گروه تنظيم بازار در كرج‌

* كارگروه تنظيم بازار و كنترل قيمتها در كرج تشكيل مي‌شود.

فرماندار كرج با اعلام اين خبر گفت: به منظور دستيابي به اهداف و سياستهاي كلان اقتصادي در راستاي كنترل تورم، فرمانداري‌ها موظف به تشكيل كارگروه تنظيم بازار و كنترل قيمت‌ها هستند تا با ايجا روند منطقي ميان عرضه و تقاضا از افزايش سرسام‌آور قيمت كالاها جلوگيري كنند.

محمد جواد كوليوند افزود: كنترل قيمت‌ها و تنظيم بازار با همكاري چند دستگاه و سازمان قابل حل نيست و تمامي مديران شهرستان بايد به منظور تحقق اين امر كارگروه را در دستيابي به اهداف مورد نظر خود با ارائه طرحها و ديدگاه‌هاي كارشناسي ياري كنند.

وي، نبود آمار واقعي نرخ بيكاري را در شهرستان كرج دليلي براي نبود برنامه‌ريزي صحيح اعلام كرد و گفت: برخي از متقاضيان وامهاي بنگاه‌هاي زودبازده اقتصادي اشتغالزايي را فراموش كردند و در اصل هدف اصلي حمايتهاي دولت از بنگاه‌هاي زودبازده اقتصادي، هنوز محقق نشده است كه بايد امسال اين مهم را با دقت بيشتري نظارت و بررسي كرد.‌

برگزاري كنگره انگل‌شناسي‌

* ششمين همايش سراسري و نخستين كنگره انگل‌شناسي و بيماريهاي انگلي در موسسه تحقيقات واكسن و سرم‌سازي در كرج آغاز به كار كرد.

دبير علمي اين همايش گفت:‌ اين همايش با شركت 600 نفر از محققان داخلي و خارجي و با همكاري انجمن انگل‌شناسي ايران برگزار شده است.

حسين پايكاري، افزود: اين همايش با هدف همكاري و تبادل‌نظر در خصوص آخرين يافته‌ها و روشهاي جديد درمان بيماريهاي انگلي بين محققان داخلي و خارجي در محورهاي تكه ياخته‌شناسي، كرم‌شناسي، حشره‌شناسي و بيماريهاي منتقله از بندپايان و قارچ‌شناسي و بيماريهاي ناشي از آن برگزار شده است.‌وي افزود: در اين همايش 570 مقاله ارائه شده است كه از مجموع مقالات 533 مقاله پذيرفته شده كه 120 مقاله به صورت سخنراني و 413 مقاله به صورت پوستر ارائه شده است.




 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن