تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815503791




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/بورو ‌٢٠٠٨/ قهرمان ‌٢٠٠٤ به سوئد باخت


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /بورو ‌٢٠٠٨/ قهرمان ‌٢٠٠٤ به سوئد باخت


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

تيم ملي فوتبال يونان، قهرمان جام ملت‌هاي 2004 اروپا در اولين ديدارش در چارچوب بازي هاي يورو 2008 برابر سوئد شكست خورد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين ديدار كه به قضاوت "بوساكا" از سوئيس و در شهر سالزبورگ برگزار شد با نتيجه دو بر صفر به سود تيم ملي سوئد به پايان رسيد.

نيمه‌ي نخست اين بازي يكي از بدترين نيمه‌هاي اين دوره از مسابقات تا اين لحظه بود و هر دو تيم از ترس اين‌كه گلي دريافت نكنند، بسيار محتاطانه بازي كردند. يوناني‌ها كه "اتو ري‌هاگل" سرمربي آلماني آنها نظم خاصي از دوره قبل بازي‌ها به اين تيم بخشيده است، به دنبال ارائه يك بازي فشرده و تا حدودي دفاعي بودند. هرگاه كه بازيكنان سوئد توپي را روي دروازه حريف ارسال مي كردند، تعداد زياد مدافعان يونان در درون محوطه جريمه حضور داشتند.

هر دو تيم تنها به دنبال ارسال پاس‌هاي عمقي و ارسال‌هاي بلند به روي دروازه يكديگر بودند. شايد تنها موقعيت خطرناكي كه در نيمه اول شاهد آن بوديم ضربه سر "ابراهيموويچ" بود كه با اختلاف كمي از بالاي دروازه به بيرون رفت. نيمه اول بدون اينكه توپي از خط دروازه ها عبور كند خاتمه يافت.

نيمه‌ي دوم در حالي آغاز شد كه سوئدي‌ها بازي را تهاجمي دنبال كردند و در همان 10 دقيقه ابتدايي چند موقعيت روي دروازه حريف خلق كردند. به جرات مي‌توان گفت كه در 20 دقيقه ابتدايي نيمه دوم، سوئدي‌ها شايستگي به ثمر رساندن گل را داشتند. آنها تا اين دقيقه 7 شوت زده بودند كه فقط يكي از آنها در چهارچوب قرار داشت. دفاع بسيار يك‌پارچه يونان همواره مانع از گلزني سوئدي ها مي شد اما، در نهايت "ابراهيموويچ" با يك ضربه مهيب در دقيقه 66 بازي، گل اول تيمش را به زيبايي به ثمر رساند.

دقايقي پس از به ثمر رسيدن اين گل، "ابراهيموويچ" از زمين بيرون كشيده شد و "الماندر" 27 ساله وارد بازي شد. هنوز 30 ثانيه هم از اين تعويض سپري نشده بود كه سوئدي‌ها روي اشتباه مدافع حريف توانستند توسط در دقيقه 72 بازي توسط "هانسون" به گل دوم خود دست پيدا كنند.

در ادامه بازي سوئدي‌ها بيشتر به حفظ توپ پرداختند و تيم يونان هم درصدد به ثمر رساندن گل بود كه راه به جايي نبرد و در نهايت بازي با همان نتيجه دو بر صفر به سود تيم سوئد به پايان رسيد.

پيش از اين بازي تيم هاي اسپانيا و روسيه از همين گروه به مصاف يكديگر رفتند كه اسپانيايي‌ها با نتيجه پرگل چهار بر يك تيم روسيه را درهم كوبيدند.

سوئد: 2

ابراهيموويچ (67)، هانسون (72)

يونان: صفر

انتهاي پيام
 چهارشنبه 22 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن