تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804940003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برخي مدعيان خط امام هتاكي مي كنند


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: برخي مدعيان خط امام هتاكي مي كنند
دبير كل حزب موتلفه‌ي اسلامي با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در حرم مطهر امام خميني (ره)، گفت: مرز خط امام (ره) از ديگر خطوط شفاف شده؛ چرا برخي ترديد مي‌كنند.


به گزارش سرويس سياسي برنا، محمدنبي حبيبي كه در پايان نشست دبيران اين حزب سخن مي‌گفت، افزود: متاسفانه برخي مدعيان خط امام (ره) به جاي طرد مطرودان امام (ره) به برخي از ياران امام خميني (ره) و تئوري ‌پردازان انقلاب اسلامي، هتاكي و فحاشي مي‌كنند.

حبيبي با اشاره به سخنان محتشمي پور در اصفهان، اظهار داشت: آيت‌الله مصباح يزدي از چهره‌هاي برجسته و تاثيرگذار حوزه‌ علميه بوده و هستند و قبل و بعد از انقلاب اسلامي خدمات ذي ‌قيمتي به نظام مقدس جمهوري اسلامي معمول داشته ‌اند و از تئوري ‌پردازان نامدار حكومت مبتني بر ولايت فقيه هستند و هتاكي به ايشان هتاكي به يك عالم صاحب‌ نظر اسلامي محسوب مي‌شود. سوال از آقاي محتشمي اين است كه چرا در دوران هشت ساله به اصطلاح اصلاحات در مقابل تئوري‌ پردازان سكولاري كه برخي از آنها متاسفانه سمت ‌هاي اجرايي و يا مشورتي هم داشتند، سكوت كرديد و در برابر توهين بعضي از آنها كه آموزه ‌هاي امام خميني (ره) را در حد سپردن به موزه‌ها قابل اهميت تلقي كردند، موضع طرد و هتك و لااقل پاسخگويي اتخاذ نكرديد.

وي در ادامه به وصيت‌نامه‌ امام خميني (ره) اشاره كرد و گفت: نخبگان، مردم و تمام اقشار بايد با بازخواني وصيت ‌نامه‌ امام (ره) به عنوان اصلي‌ ترين مخاطبان امام (ره) وظايف خود را مورد ارزيابي و دقت نظر قرار دهند. مطالبات امام (ره) از هر صنف بايد مورد بازخواني قرار گيرد تا معلوم شود طي بيست سال گذشته در لبيك به فرامين امام (ره) چه كرده‌ايم.

حبيبي هم‌چنين با اشاره به بيستمين سال زعامت مقام معظم رهبري، تصريح كرد: بيست سال است از زعامت مقام معظم رهبري مي‌ گذرد. به شهادت تاريخ كشتي انقلاب اسلامي ذره ‌اي در اقيانوس طوفان ‌هاي منطقه‌ اي و جهاني از مسير اصلي منحرف نشده است و ايشان به وصيت امام (ره) در حوزه‌ امت اسلامي به نحو احسن عمل كرده‌اند و اكنون همگان را به بازخواني و عمل به وصيت ‌نامه امام (ره) فرا مي‌خوانند و استكبارستيزي بارزترين مولفه‌ خط امام (ره) است، چرا كه برخي به جاي سينه سپر كردن در برابر آمريكا در برابر ياران باوفاي امام (ره) مي‌ايستند و به اسم نقد به هتاكي و فحاشي روي مي‌آورند.

حبيبي خطاب به نمايندگان مجلس هشتم نيز گفت: مردم به مجلس هشتم اميد بسته ‌اند، نمايندگان محترم مي‌ توانند با ايجاد يك كميسيون دائمي به نام كميسيون بررسي و اجراي مطالبات امام (ره) و رهبري در راستاي عمل به وظايف خود و نيز پاسخ به مطالبات مردم گام بردارند؛ چرا كه مطالبات امام (ره) و رهبري مطالبات مردم نيز هست.

وي در بخش ديگري از سخنانش در مورد تحولات لبنان و تهديدات رژيم صهيونيستي عليه ايران، اظهار داشت: رهبران كنوني آمريكا و رژيم صهيونيستي حداقل دو دهه از تحولات منطقه و جهان عقب هستند. در لبنان، آمريكا در راه شكل ‌گيري دولت وحدت ملي سنگ ‌اندازي مي‌كند اما تلاش‌هاي آنها به جايي نمي‌رسد. تحولات منطقه و جهان به سود ملت ‌ها و به ضرر استكبار جهاني به سرعت در حال تغيير است.

حبيبي همچنين در پاسخ به پرسشي درباره گران شدن كالاها، گفت: افزايش تلاش چند هفته اخير دولت براي برخورد با نابساماني‌هاي اقتصادي و گراني، دلسوزي به جايي است، اما انتظار مردم اين است كه نتيجه‌ اين دلسوزي‌ها را در زندگي روزمره و درازمدت خود شاهد باشند. شكي نيست كه در مقابل دولت توطئه‌گران و عاملان جنگ رواني هم قرار دارند اما اينكه هر رويدادي را به آنها نسبت بدهيم به نظر ما كار صحيحي نيست. برخورد قاطع با توطئه‌ گران نيز از وظايف قوه‌ مجريه، قوه‌ مقننه و قوه‌ قضاييه است.

وي ادامه داد: دستگاه اجرايي در حوزه ‌هايي هم دچار سوء مديريت است كه شاهد اعتراض نخبگان به ويژه مراجع معظم در اين مورد بوديم؛ از اين رو لازم است مجلس و دولت با تهيه طرح‌ها يا لوايح به طور ضربتي پاسخي براي ساماندهي ضروري اوضاع اقتصادي كشور داشته باشند.

دبير كل حزب موتلفه‌ي اسلامي در پايان تصريح كرد: مقام معظم رهبري در مورد مقابله با تورم، گراني و رسيدگي به اقشار محروم و كم كردن فاصله فقير و غني رهنمودهايي به مجلس هفتم داشتند كه بايد بازخواني و معلوم شود در مجلس هفتم چقدر روي آن كار شده و اكنون چه كارهايي بايد بشود و بر اساس اين رهنمودها دولت و مجلس به چه اموري بايد بپردازند.

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//22 - 22 - 45//www.BornaNews.ir
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 184]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن