تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815393595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزراي رژيم صهيونيستي خواستار حمله نظامي گسترده به نوار غزه شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: وزراي رژيم صهيونيستي خواستار حمله نظامي گسترده به نوار غزه شدند
خبرگزاري فارس: شماري از وزراي كابينه رژيم صهيونيستي امروز خواستار حمله گسترده نظامي به نوار غزه شدند.


به گزارش فارس به نقل از پايگاه خبري "عرب 48"، وزراي كابينه "ايهود اولمرت"، نخست وزير رژيم صهيونيستي صبح امروز سه‌شنبه براي بررسي موضوعات از پيش تعيين شده تشكيل جلسه دادند.
اولمرت در اين جلسه به موضوع سفر اخيرش به واشنگتن و بررسي بودجه اين رژيم پرداخت.
قبل از آغاز جلسه شماري از وزراي كابينه رژيم صهيونيستي از اوضاع نوار غزه سخن گفتند.
"زئيف بويم"، وزير مسكن اين رژيم بدون به اشاره به جنايات و اقدامات تروريستي اسرائيل عليه فلسطينيان گفت: "بايد عليه حماس و تروريسم حمله نظامي گسترده به پا كرد".
وي مدعي شد، آتش‌بس، موقتي و به نفع جنبش حماس خواهد بود و همچنين خواستار ادامه محاصره نوار غزه شد.
"مئير شطريت"، وزير امور داخلي رژيم صهيونيستي نيز با ابراز مخالفت خود با مساله آتش‌بس ادعا كرد، حماس آتش‌بس را به بهانه اينكه بر همه گروه‌هاي فلسطيني در منطقه اجرا نمي‌شود نقض خواهد كرد و تنها با آزادي "گلعاد شاليت"،نظامي اسرائيلي در گروگان گروه‌هاي فلسطيني مي‌توان درباره آتش‌بس سخن گفت.
"ايلي يشاي"، معاون اولمرت و وزير صنعت، تجارت و كاريابي رژيم صهيونيستي نيز دستيابي به آتش‌بس و گشودن گذرگاه‌ها را بدون آزادي شاليت غير ممكن خوانده و خواستار حمله نظامي به غزه شد.
اين در حالي است كه نخست‌وزير رژيم صهيونيستي در نشست امروز كابينه خود از پرداختن به مساله آتش‌بس خودداري كرد.
قرار است ايهود اولمرت، وزير امور خارجه و وزير امنيت رژيم صهيونيستي پس از اين نشست اوضاع امنيتي در نوار غزه را در جلسه‌اي خصوصي بررسي كنند.
گزارش‌ها حاكي است اعضاي شوراي وزارتي رژيم صهيونيستي حمله نظامي گسترده عليه حماس را گزينه پيش روي خود مي‌دانند و تنها سوال براي آنها اين است كه اين حمله چگونه و چه موقع به وقوع بپيوندد.
"گابي اشكنازي"، رئيس ستاد ارتش مشترك اسرائيل و "يوفال ديسكين"، رئيس دستگاه امنيتي اين رژيم (شاباك) نيز براي ارائه مواضع خود براي حضور در اين جلسه دعوت شدند.
اين در حالي است كه معاون دبيركل اتحاديه عرب ديروز با اشاره به تهديدهاي اخير مقامات رژيم صهيونيستي مبني بر انجام حمله گسترده به نوار غزه اظهار داشت: حملات اسرائيل به غزه روند صلح را نابود خواهد كرد و اين رژيم موجوديت خود را به خطر خواهد انداخت.
محمد صبيح نسبت به خطرات ناشي از تهديدهاي مكرر رژيم صهيونيستي هشدار داد و تاكيد كرد در صورت ادامه اين روند اتحاديه عرب وارد عمل خواهد شد.
در عين حال گردان‌هاي قسام شاخه نظامي جنبش حماس تهديد كردند كه اگر رژيم صهيونيستي به غزه حمله كند تاوان سنگيني را خواهد پرداخت.
سخنگوي گردان هاي قسام حمله گسترده رژيم صهيونيستي به نوار غزه را اشتباهي بزرگ خواند و گفت، مقام هاي اسرائيلي براي سرپوش گذاشتن بر مشكلات داخلي خود فلسطينيان را به حمله دوباره به غزه و كشتار مردم تهديد مي كنند.
اين در حالي است كه حماس تلاش‌هاي ميانجيگرانه مصر و اخيرا سنگال براي ايجاد آتش‌بس مشروط با رژيم صهيونيستي را ستوده و مساله تبادل اسراي فلسطيني با شاليت را جداي از مساله آتش‌بس اعلام كرده است.
انتهاي پيام/.
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 240]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن