تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815333372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طي دو ماه نخست سال جاري ؛ ارزش صادرات كالا در گمركات اصفهان 38 درصد كاهش يافت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: طي دو ماه نخست سال جاري ؛ ارزش صادرات كالا در گمركات اصفهان 38 درصد كاهش يافت
خبرگزاري فارس: مديركل گمركات استان اصفهان گفت: صادرات كالا در گمركات اصفهان طي دو ماهه اول سال جاري، نسبت به مدت مشابه سال قبل با كاهش 51 درصدي در وزن و 38 درصدي در ارزش روبرو بود.
فرود عسگري در گفتگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: گمركات اصفهان طي اين مدت 229 قلم كالا به وزن 30 هزار و 426 تن و به ارزش 33 ميليون و 238 هزار دلار به 40 كشور جهان صادر كرده است.
وي افزود: گروه كالاهاي صنعتي و شيميايي با 21 ميليون و 834 هزار دلار، 95 درصد از وزن و 66 درصد از ارزش كل گروه كالاهاي صادراتي دو ماهه گمركات اصفهان را به خود اختصاص داده و در رتبه نخست قرار دارد كه نسبت به مدت مشابه سال قبل 52 درصد در وزن و 35 درصد در ارزش كاهش داشته است.
مديركل گمركات استان اصفهان بيان داشت: گروه كالاهاي صنايع دستي شامل مصنوعات گرانبها، با 4 ميليون دلار، 12 درصد سهم ارزش از كل صادرات دو ماهه استان را به خود اختصاص داده كه به لحاظ ارزش نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد كاهش 73 درصدي بوده است.
وي گفت: فرش دستباف با دو ميليون و 35 هزار دلار و ساير صنايع دستي با 532 هزار دلار ارز آوري در مجموع با 6 ميليون و 566 هزار دلار در رتبه دوم صادرات غير نفتي استان قرار دارد.
عسگري تصريح كرد: گروه كالاهاي كشاورزي و غذايي با 3 ميليون و 642 هزار دلار ارزش نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزن 2 درصد و از نظر ارزش 11 درصد رشد داشته و در رتبه سوم و همچنين كالاهاي معدني با يك ميليون و 186 هزار دلار در مكان چهارم قرار دارند.
وي در ادامه با اشاره به كالاهاي صادر شده گفت: آهن‌آلات و فولاد، مصنوعات فلزات گرانبها، انواع كالاهاي صنعتي، انواع محصولات فلزي و كاشي و سراميك پنج قلم كالاي صادر شده توسط گمركات اصفهان است.
مديركل گمركات استان اصفهان افزود: بيشترين صادرات استان نيز به مقصد كشورهاي عراق، امارات، تركيه، افغانستان و سوريه صورت گرفته است.
انتهاي پيام/ف
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 190]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن