تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815422728




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از حوادث استان اردبيل


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كوتاه از حوادث استان اردبيل
خبرگزاري فارس: دستگيري توزيع كننده محصولات فرهنگي غير مجاز در بيله سوار، اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در اردبيل، متلاشي شدن باند كلاهبرداري از متقاضيان گازسوز كردن خودروها عناوين خبرهاي كوتاه از حوادث استان اردبيل است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، مأموران پليس اطلاعات شهرستان بيله سوار در راستاي اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي از تهيه و توزيع محصولات فرهنگي غيرمجاز و مبتذل از طريق واحد صنفي خدمات كامپيوتري در سطح شهر مطلع و با عزيمت به محل فوق، موفق شدند حدود 2 هزار حلقه نوار سي دي مبتذل و يك دستگاه كيس رايانه‌اي حاوي برنامه‌هاي ضد اخلاقي را كشف و ضبط كنند.

* اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در اردبيل
مأموران انتظامي پليس استان در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي با انجام چند عمليات جداگانه 62 معتاد و نگهدارنده مواد مخدر را جمع آوري كردند و صدها حلقه نوار سي دي غيرمجاز و مبتذل را به همراه 22 دستگاه انواع تجهيزات گيرنده امواج از ماهواره را كشف و ضبط كردند.
همچنين دستگيري 34 مزاحم به نواميس مردم در سطح شهر، توقيف چهار دستگاه خودرو به دليل ايجاد آلودگي صوتي و مزاحمت به مردم از ديگر اقدامات ماموران يگان امداد پليس اردبيل است.

* باند كلاهبرداري از متقاضيان گازسوز كردن خودروها متلاشي شد
باندي كه به منظور كلاهبرداري از متقاضيان گازسوز كردن خوردوها اقدام به دادن كارت جعلي و اخذ مبالغ از رانندگان مي كرد توسط ستاد پيشگيري و حفاظت اجتماعي و دادگستري و با تلاش مأموران انتظامي اردبيل شناسايي و متلاشي شد.
تا كنون بيش از 20 نفر شاكي از افراد دستگير شده اعلام شكايت نموده‌اند.
انتهاي پيام/ب
 سه شنبه 21 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن