تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815304772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سارقان مامورنما با خودرو امانتي دزدي كردند‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: سارقان مامورنما با خودرو امانتي دزدي كردند‌
سرويس حوادث: 2 سارق كه با امانت گرفتن خودرو يك دختر دانشجو از آن براي ارتكاب سرقت‌هاي خود استفاده كرده بودند، پس از دستگيري پاي صاحب خودرو را نيز به دادسرا كشاندند.

قاضي روشن بازپرس دادسراي جنايي در اين باره گفت: به دنبال طرح چند شكايت مبني بر اينكه سرنشينان يكدستگاه خودرو پژو تحت عنوان مامور از شهروندان اخاذي مي‌كنند. ماموران پليس رديابي‌هاي خود را با توجه به در دست داشتن شماره پلاك خودرو مورد استفاده دزدان آغاز كردند.

وي افزود: در جريان بررسي‌ها مشخص شدكه خودرو مورد نظر به يك دختر دانشجو تعلق دارد.

به دنبال احضار اين دختر به پليس آگاهي، وي مدعي شد كه در سرقت‌ها دخالتي نداشته است و پسر منشي برادرش كه يك مامور پليس است چند بار خودرو او را به امانت گرفته است.

قاضي روشن گفت: ماموران با توجه به مشخصات اعلامي متوجه شدند كه فرد مورد نظر مامور اخراجي است كه با استفاده از لباس نيروي پليس در سرقت‌ها خود را مامور معرفي مي‌كند.‌

وي گفت: به دنبال بازداشت اين سارق مامور نما و همدستش مشخص شد كه اين دو نفر در پوشش مامور از شماري از اتباع خارجي سرقت كرده‌اند.

قاضي روشن اضافه كرد: در جريان پيگيري پرونده متوجه شديم صاحب يك كارخانه معروف آبميوه نيز به بهانه تامين كار، صاحب خودرو مورد نظر را اغفال كرده و براي پنهان ماندن كارهايش به اين دختر پول نيز داده است.

وي گفت: با احضار اين فرد وي مدعي شدكه پس از آشنايي به اين دختر با توجه به اين كه او قصد يافتن شغلي را داشته به او قول يافتن كار را داده و به همين دليل نيز با اين دختر چندين بار قرار گذاشته است.

چ بازپرس پرونده افزود: در حال حاضر اين دختر و 2 سارق و اين مرد متمول در بازداشت هستند و تحقيقات براي شناسايي مالباختگان ادامه دارد.




 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 263]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن