تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812986568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر خبر داد: كشف بيش از هشتاد هزار كيلوگرم انواع مواد مخدر طي دو ماهه گذشته// افزايش 44 درصدي كشف هروئين


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رييس پليس مبارزه با مواد مخدر خبر داد: كشف بيش از هشتاد هزار كيلوگرم انواع مواد مخدر طي دو ماهه گذشته// افزايش 44 درصدي كشف هروئين
تهران - خبرگزاري ايسكانيوز: رييس پليس مبارزه با مواد مخدر نيروي انتظامي با بيان اينكه طي دو ماه گذشته بالغ بر 83 هزار 812 كيلوگرم انواع مواد مخدر كشف شده، گفت: اين ميزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 11 درصد افزايش يافته است.
به گزارش روز دوشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، سردار محمدرضا حسين آبادي رييس پليس مبارزه با مواد مخدر نيروي انتظامي با اعلام اين خبر افزود: كشف هروئين نسبت به ساير انواع مواد مخدر با افزايش 44 درصدي رو به رو بوده است به طوريكه طي دو ماه گذشته بالغ بر سه تن و 166 كيلوگرم هروئين كشف شده است.
وي تصريح كرد: روند افزايش كشف هروئين طي ماه هاي اخير نشان دهنده تبديل ترياك به هروئين جهت آسان تر شدن قاچاق آن از كشور افغانستان به ساير كشورها است.
سردار حسين آبادي با بيان اينكه امسال 103 ميليارد تومان در راستاي بودجه تخصيص يافته است، اظهار داشت: تاكنون 400 كيلومتر از مرزهاي كشور به وسيله كانال و ديوارهاي بتني مسدود شده است كه اميدواريم تا پايان سال با توجه به افزايش فعاليت در اين حوزه مرزهاي كشور در جهت جلوگيري از قاچاق مواد مخدر به كشور مورد انسداد قرار گيرد.
وي خاطر نشان كرد: هر چه قدر اشرافيت به مرزهاي كشور افزايش يابد با معزل مواد مخدر و آسيب هاي ناشي از آن در كشور و در راستاي مقابله با آن كمتر دچار آسيب خواهيم شد.
سردار حسين آبادي همچنين به افزايش كشف مواد مخدر از طريق مرزهاي آبي اشاره كرد و افزود: كشف 38 تن انواع مواد مخدر در كشور پاكستان حاكي از رشد قاچاق مواد مخدر از مرزهاي آبي است.
رييس پليس مبارزه با مواد مخدر با تاكيد بر اينكه تاكنون سازمان ملل كمك زيادي در خصوص مبارزه با مواد مخدر نكرده است، گفت: در حال حاضر قرار است دو ميليون دلار كمك از طريق سازمان ملل براي پروژه هاي درماني به ايران اختصاص يابد كه البته هنوز اين امر تحقق نيافته است.
وي با اشاره به اينكه سال گذشته 600 ميليارد ريال در راستاي مبارزه با مواد مخدر ايران سرمايه گذاري كرده است، گفت: امسال هم 103 ميليارد تومان در اين راستا اختصاص خواهد يافت.
سردار حسين آبادي با اعلام اينكه دو هزار و 400 تن مواد مخدر وارد ايران شده است، گفت: از اين ميزان 450 تا 600 تن آن در داخل كشور مورد مصرف قرار گرفته است.
وي با بيان اينكه 357 عمليات در پليس مبارزه با مواد مخدر در سراسر كشور انجام شده است، گفت: در جريان اين عمليات 70 نفر از سوداگران مرد كشته و پنج نفر از پرسنل نيروي انتظامي به شهادت رسيده اند.
سردار حسين آبادي 53 درصد كشفيات مواد مخدر را مربوط به سه استان (خراسان رضوي، خراسان جنوبي، سيستان و بلوچستان) دانسته و افزود: 30 درصد آن مربوط به هرمزگان، اصفهان، يزد، شيراز و حاشيه نشين هاي مرزهاي شرقي و مابقي آن مربوط به سراسر كشور است.
وي از كشف 17 هزار و 329 كيلوگرم مواد مخدر صنعتي و روان گردان خبر داد و گفت: يك ميليون و 240 هزار انواع قرص و 639 هزار آمپول هاي مرفين با تلاش پليس مبارزه با مواد مخدر طي دو ماهه گذشته كشف شده است.
سردار حسين آبادي در پايان خاطر نشان كرد: بيشترين كشفيات مواد مخدر با 16 تن انواع مواد مخدر به استان فارس، 9 تن و 400 كيلوگرم انواع مواد مخدر مربوط به استان كرمان و شش تن و 327 كيلوگرم انواع مواد مخدر به استان هرمزگان اختصاص داده است./06/ 146/120
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 696]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن