تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:   
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813286400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علي پروين در گفتگو با مهر:30 تا 60 درصد قرارداد بازيكنان را كسر مي كنيم/ شرمنده هواداران شديم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: علي پروين در گفتگو با مهر:30 تا 60 درصد قرارداد بازيكنان را كسر مي كنيم/ شرمنده هواداران شديم
قائم مقام باشگاه استيل آذين پس از ناكامي اين تيم از صعود به رقابتهاي ليگ برتر گفت 30 تا 60 درصد از قرارداد بازيكنان و كادر فني اين تيم كسر خواهد شد.

علي پروين در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: ما هنوز از شكست 2 بر يك مقابل سپاهان نوين در روز آخر رقابت هاي دسته اول شوكه هستيم، البته اينكه از چه كسي به چه ميزان كسر خواهد شد با خودمان است و با بازبيني فيلم اين ديدار و تشخيص مقصران اصلي، در خصوص آن تصميم گيري خواهيم كرد.

وي در ادامه تصريح كرد: پس از اينكه تيم استيل آذين، ناباورانه از حضور در رقابت هاي ليگ برتر بازماند هنوز اعضاي هيئت مديره باشگاه دل و دماغ اين را پيدا نكرده اند كه دور هم جمع شوند و در خصوص آينده تصميم گيري كنند.

پروين در پاسخ به اين سوال كه "آيا استيل آذين فصل آينده در رقابت هاي دسته اول حضور خواهد داشت؟"، گفت: همان طور كه گفتم هنوز هيچ چيز در خصوص آينده مشخص نيست و تا جلسه هيئت مديره تشكيل نشود نمي توانم در خصوص آينده اين تيم حرفي به ميان بياورم.

سرمربي پيشين تيم فوتبال پرسپوليس موضوع خريد يك تيم ليگ برتري توسط مسئولان استيل آذين را رد نكرد و گفت: من هم در اين خصوص خبرهايي شنيده ام اما از آنجايي كه پس از شكست مقابل سپاهان نوين، جلسه اي تشكيل نشده، اطلاعات كافي در اين مورد ندارم.

پروين در پايان با تشكر از هواداراني كه يك سال تيم استيل آذين را حمايت كردند، گفت: ما شرمنده اين هواداران شديم كه يك سال تيم ما را در سرما و گرما تشويق كردند. خيلي دوست داشتيم با صعود به رقابت هاي ليگ برتر، پاسخ محبت آنها را مي داديم.
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن