تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815251688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بايگاني محسن پاك‌آيين خبر داد: يكصد فعاليت فرهنگي براي بزرگداشت امام(ره) در خارج از كشور


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: بايگاني محسن پاك‌آيين خبر داد: يكصد فعاليت فرهنگي براي بزرگداشت امام(ره) در خارج از كشور


تهران-حيات

مديركل روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي گفت: رايزني‌هاي فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در خارج از كشور با انجام يكصد فعاليت فرهنگي براي گراميداشت نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني(ره) ركورد ارزشمندي بر جاي گذاردند.
به گزارش حيات به نقل از اداره كل روابط عمومي و اطلاع‌رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، محسن پاك‌آيين افزود: برگزاري 38 مورد مراسم يادبود، برپائي بيست همايش علمي جهت تبين انديشه‌هاي امام راحل(ره)، ترجمه و چاپ پانزده مورد كتاب به زبان‌هاي مختلف،برپائي بيست مورد نمايشگاه عكس،نمايش 32 مورد فيلم و برپائي دهها مورد محفل انس با قران، مسابقات كتابخواني و مقاله نويسي،انجام مصاحبه‌هاي رسانه‌اي و برگزاري شب شعر از جمله فعاليت هاي رايزني هاي فرهنگي در اين ايام بوده است.
مديركل روابط عمومي و اطلاع رساني سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي هماهنگي جهت اعزام بيش از سيصد نفر از مهمانان خارجي جهت شركت در مراسم ارتحال را از ديگر فعاليت هاي رايزني هاي فرهنگي ذكر كرد و گفت:نمايندگي هاي فرهنگي در حوزه آسيا و اقيانوسيه با 47 برنامه،بيشترين فعاليت را در اين ايام داشته اند.
وي همچنين ميزگرد" جايگاه عرفان و تصوف در فعاليت هاي فرهنگي خارج از كشور با تاكيد بر عرفان امام خميني " در تهران كه با سخنان دكتر مهدي مصطفوي مشاور رئيس جمهور و رئيس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي و با حضور اساتيد حوزه و دانشگاه برگزار شد را اقدامي مهم توصيف كرد. پاك آيين اعزام دهها انديشمند از حوزه و دانشگاه به كشورهاي مختلف جهت تشريح ابعاد شخصيت والاي امام خميني(ره) و ارسال دهها خبر فارسي و انگليسي براي رسانه‌هاي داخلي جهت انعكاس برنامه‌هاي اين ايام را از ديگرفعاليت هاي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي دانست و از رهنمودهاي ستاد بزرگداشت دبير ستاد بزرگداشت ارتحال امام خميني(ره) و همكاري رسانه هاي گروهي تقديركرد.
وي در پايان با قدرداني از زحمات تاثيرگذار رايزني هاي فرهنگي در خصوص گرامي داشت نوزدهمين سالگرد ارتحال امام خميني(ره) افزود: تقارن ايام فاطميه با سالگرد ارتحال ، موجب افزايش شكوه و عظمت برنامه هاي اجرا شده گرديد.

پايان پيام
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن