تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814666990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پژوهشكده ابن سينا و دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي برگزار مي كنندنخستين كنگره كشوري اندومتريوز


واضح آرشیو وب فارسی:موج: پژوهشكده ابن سينا و دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي برگزار مي كنندنخستين كنگره كشوري اندومتريوز
خبرگزاري موج - نخستين كنگره كشوري اندومتريوز به منظور بررسي همه جانبه بيماري اندومتريوز ، توسط پژوهشكده فناوري هاي نوين علوم پزشكي جهاد دانشگاهي- ابن سينا و دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني شهيد بهشتي 22 و 23 آبان ماه سالجاري برگزار مي گردد.
به گزارش موج، دكتر متولي زاده اردكاني دبير اين كنگره با بيان اين مطلب افزود: با توجه به نياز جامعه براي اشنايي اوليه با اين بيماري و برنامه ريزي جهت دست يابي به روش هاي درماني جديد اندومتريوز در اين كنگره جديدترين يافته هاي علمي در مباحث علل ايجاد آسيب شناسي از منظر ايمني شناسي، ژنتيك، غدد، روش هاي تشخيص و درمان، درمان هاي جراحي، پيامدهاي ناشي از اندومتريوز مثل ناباروري، بررسي ارتباط عوامل محيطي با بيماري و بررسي كيفيت زندگي در مبتلايان مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد.
مدير گروه غدد توليد و آندرولوژي پژوهشكده ابن سينا اظهار داشت: در نخستين كنگره اندومتريوز علاوه بر ارائه آخرين دستاوردهاي علمي در رابطه با اين بيماري و آموزش متخصصين زنان كه موجب ارتقاء سطح علمي آنان مي شود امكان تبادل نظر متخصصان زنان با ساير رشته هاي مرتبط نيز فراهم مي آيد.
دبير علمي اين كنگره افزود: انتظار آن مي رود با آشناسازي و جلب نظر مسئولين وزارت بهداشت، با برگزاري اين كنگره ستادي به منظور پيگيري نيازهاي ضروري مبتلايان به اندومتريوز تشكيل گردد.
دكتر متولي زاده اردكاني گفت: اين سمينار كه چهارمين سمينار تخصصي پژوهشكده ابن سينا است از امتياز آموزش مداوم جامعه پزشكي برخوردار مي باشد و به شكل ارائه مقالات تخصصي، پوستر و سخنراني هاي جامع در قالب پانل هاي تخصصي و بحث هاي گروهي برگزار مي شود.
گفتني است اندومتريوز از اختلالات شايع در بيماري هاي زنان و مامايي است كه در اين بيماري بافت اندومتر در نواحي خارج از رحم يافت مي شود كه منجر به واكنش هاي مزمن و التهابي در زنان مي گردد.
علاقمندان مي توانند مقالات خود را تا تاريخ 15 مردادماه 87 به آدرس پستي دبيرخانه سمينار و يا به آدرس اينترنتي سمينار ارسال نمايند.
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2501]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن