تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815345730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مرتضي حيدري در گفتگو با فارس: تنبيه رسانه توسط اصحاب قدرت پسنديده نيست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مرتضي حيدري در گفتگو با فارس: تنبيه رسانه توسط اصحاب قدرت پسنديده نيست
خبرگزاري فارس: مجري گفتگوي ويژه شبكه 2 سيما معتقد است اعتماد مخاطبان مهمترين سرمايه و از دست دادن آن تنبيه براي هر رسانه است و با اين شرايط نيازي نيست كه اصحاب قدرت براي اصحاب رسانه تنبيهي در نظر بگيرند.


مرتضي حيدري مجري گفتگوي ويژه شبكه 2 سيما در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس اظهار داشت: ماهيت و كاركرد رسانه، اطلاع‌رساني و مهمترين سرمايه براي هر رسانه اعتماد مخاطبان است و اگر خطايي از يك رسانه سر بزند، سرمايه خود را از دست مي‌دهد و به مرور از صحنه عمومي محو مي‌شود.
وي با تأكيد بر اينكه هيچ رسانه‌اي مايل نيست مخاطبان خود را از دست بدهد، گفت: اصحاب رسانه همواره تلاش ميكنند با خبر رساني درست و آگاه سازي افكار عمومي جايگاه خود را در ميان مخاطبان حفظ كنند و بعيد است رسانه‌اي مايل باشد خبر غير واقعي منتشر كرده و يا مرتكب خطايي شود كه اعتماد مردم را نسبت به خود از دست بدهد.
حيدري ادامه داد: گمانه زني در عالم رسانه و انتشار اخبار بر مبناي شنيده‌ها به غير از اخباري كه فاقد پايه و اساس است و شأن رسانه را در نزد افكار عمومي مخدوش مي كند و امنيت ملي يك كشور را به مخاطره مي اندازد، امري رايج و معمولي است و صاحبان قدرت نبايد از اين امر آشفته شوند.
مجري گفتگوي ويژه شبكه 2 سيما در پايان تاكيد كرد: در شرايطي كه از دست دادن اعتماد مخاطب براي رسانه تنبيه به حساب مي آيد، توقيف رسانه به دليل انتشار اخبار غير رسمي كه بعضاً نيز به واقعيت نزديك هستند، پسنديده نيست و بنده با تنبيه كردن اصحاب رسانه توسط اصحاب قدرت به جز در موارد مخدوش كننده امنيت ملي مخالفم.
انتهاي پيام/
 دوشنبه 20 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن