تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818847337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گشتي در دنياي خبرهاي ۱۸ خرداد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: گشتي در دنياي خبرهاي ۱۸ خرداد


دور دنيا- گروهي از نمايندگان مجلس ايتاليا با امضاي طوماري از راحت نبودن صندلي‌هاي مجلس انتقاد كردند.

ايتاليايي‌هاي آسايش طلب

رم: اين نمايندگان نامه را خطاب به رئيس مجلس نوشتند و تاكيد كردند صندلي‌هايي كه روي آن مي نشينند به اندازه كافي راحت نيست.آنها در اين نامه كه لحن تندي دارد تهديد كردند، در صورتي كه صندلي‌هاي راحت تري در اختيار آنها قرار داده نشود از ورود به مجلس امتناع خواهند كرد.

اين در حالي است كه به گفته برخي مقامات اين صندلي‌ها از استاندارد‌هاي لازم برخوردارند و به هيچ وجه نشستن روي آنها عذاب‌آور نيست. از سوي ديگر يكي از مقامات اعلام كرد اقدام اخير نمايندگان مجلس، هدفي فراتر از راحتي صندلي‌ها را دنبال مي‌كند.

دوچرخه‌‌اي از طلا

لندن: در آستانه آغاز هفته دوچرخه‌سواري در انگليس، يك شركت بيمه دست به ابتكار جالبي زده است. اين شركت دوچرخه‌اي از طلا ساخته و اعلام كرده است به افرادي كه در پايگاه اينترنتي اين شركت ثبت نام كنند به قيد قرعه اين دوچرخه طلايي را اهدا خواهد كرد.

ارزش اين دوچرخه طلايي 18 هزار و 500 دلار برآورد مي‌شود. البته نمونه‌هاي ديگري از اين دوچرخه نيز براي فروش آماده شده است و علاقه‌مندان مي‌توانند براي خريد آن اقدام كنند.

مقامات اين شركت بيمه در بيانيه‌اي يادآور شده‌اند كه تمام درآمد حاصل از فروش دوچرخه‌ها به حساب يك موسسه غير دولتي واريز مي‌شود كه از توسعه سامانه حمل و نقل شهري با استفاده از دوچرخه حمايت مي‌كند.

شركت بيمه پيشنهاد داده كه خريداران براي محافظت از دوچرخه‌هاي طلايي از محافظ شخصي استفاده كنند. در انگليس سالانه نيم ميليون دوچرخه به سرقت مي‌رود.

زنبور كشي با آتش

آلاباما: يك جوان كه قصد داشت از شر زنبور‌هاخلاص شود، خانه خود را به آتش كشيد.اين مرد كه از دست زنبور‌هايي كه به طور مرتب در آشپزخانه‌اش رفت و آمد مي‌كردند كلافه شده بود، تصميم گرفت با ريختن بنزين آنها را آتش بزند. اما پس از اينكه او بنزين را روي زنبور ها ريخت و فندك را روشن كرد، آشپزخانه كه كپسول گاز در آن روشن بود، منفجر شد.

دندانپزشك فراموشكار

اسلو: دندانپزشكي كه بلافاصله پس از شنيدن شرح حال بيماران، اين اطلاعات را فراموش مي‌كند در آستانه لغو مجوز طبابت قرار دارد.

بيماران اين دندانپزشك به دادگاه گفتند او به دليل فراموشي نمي تواند شرح حال بيماران را به ذهن بسپارد. همچنين اين پزشك ناگهان موقعيت زماني و مكاني خود را گم مي كند و اين نكته مي‌تواند سلامتي بيماران را تهديد كند.

نامگذاري عجيب

استكهلم: بيشتر بچه‌ها بازي با اسباب بازي لگو را تجربه كرده و با آن انواع و اقسام خانه‌ها را ساخته‌اند. اما يك زوج سوئدي براي اينكه بتوانند نام اين اسباب‌بازي را روي فرزند تازه به دنيا آمده خود بگذارند، روانه دادگاه شدند.

اين زوج گفتند از اسم «لگو» خوش‌شان مي‌آيد و خاطرات خوبي از آن دارند و به همين دليل مي‌خواهند فرزند خود را به اين نام صدا كنند. اين در حالي است كه اداره ماليات با در خواست اين زوج مخالفت كرده و گفته بود آنها نمي‌توانند نام يك شركت تجاري را روي پسر خود بگذارند.

به هر حال اين زوج از همان لحظه تولد، فرزندشان را لگو صدا زدند و سرانجام دادگاه نيز به نفع آنها راي داد. البته چندي پيش يك پدر و مادر سوئدي ديگر نيز قصد داشتند نام معتبر‌ترين شركت سازنده مبلمان و دكوراسيون سوئد را روي فرزند خود بگذارند كه دادگاه با آن مخالفت كرد.

تاريخ درج: 18 خرداد 1387 ساعت 20:12 تاريخ تاييد: 18 خرداد 1387 ساعت 20:52 تاريخ به روز رساني: 19 خرداد 1387 ساعت 22:39
 شنبه 18 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن