تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815391524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به مناسبت ايام ارتحال امام(ره) صورت گرفتاستقبال بيش از 3 هزار نفر از «طرح قرآن بخوانيد، جايزه بگيريد»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: به مناسبت ايام ارتحال امام(ره) صورت گرفتاستقبال بيش از 3 هزار نفر از «طرح قرآن بخوانيد، جايزه بگيريد»
گروه فعاليت‌هاي قرآني: طرح«قرآن بخوانيد، جايزه بگيريد» در ايام ارتحال امام(ره) ويژه كودكان و نوجوانان برگزار و با استقبال بيش از سه هزار نفر از اين گروه سني در اين ايام روبه‌رو شد.
«قاسم اميدعلي» مسئول خانه فرهنگ مهرآباد در گفت‌وگو با خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) با بيان اين مطلب و با اشاره به حضور چشمگير مردم در طرح‌هاي اجرا شده «قرآن بخوانيد، جايزه بگيريد»، «اجراي مسابقات قرآني» و «اجراي نمايش كبوتران حرم» گفت: مخاطبان ما در اين برنامه‌ها بسيار زياد و حجم كار فوق‌العاده بالا بود.

وي افزود: طرح قرآن بخوانيد، جايزه بگيريد ويژه كودكان و نوجوانان با استقبال بيش از سه هزار نفر از اين گروه سني در اين سه روز روبه‌رو شد و نمايش كبوتران حرم نيز طي اين روزها از ساعت 17 اجرا مي‌شد.

وي با اشاره به برگزاري مسابقه قرآني در اين ايام تصريح كرد: افراد شركت‌كننده در مسابقات قرآني برگزار شده در فرهنگ‌سراي روح‌الله تا پايان روز 31 خرداد ماه جاري فرصت دارند پاسخ‌هاي خود را ارسال كنند.

وي اظهار كرد: سازمان فرهنگي‌-‌هنري شهرداري تهران همزمان با ايام ارتحال بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، فرهنگ‌سراي موقت روح‌الله را در ضلع شمال شرقي صحن مطهر امام خميني(ره) تشكيل داد.

وي در ادامه بيان كرد: از طرف مناطق 9 و 10 سازمان فرهنگي‌-‌هنري شهرداري تهران غرفه‌اي در اين فرهنگ‌سرا طي روزهاي 13، 14 و 15 خرداد ماه جاري تشكيل و در اين غرفه طرح‌هاي مختلفي اجرا شد.

مسئول خانه فرهنگ مهرآباد تصريح كرد: در طي اين سه روز مسابقه قرآني تحت عنوان «امام خميني و قرآن» و با اهداي 18 هزار نسخه كتابچه با اين عنوان اجرا شد كه علاقه‌مندان با مطالعه اين كتاب مي‌توانند به سئوالات مطرح شده پاسخ دهند.

وي ادامه داد: افراد تا 31 خرداد ماه براي ارسال پاسخ‌هاي خود مهلت دارند، همچنين تيرماه سال جاري با برگزاري مراسمي از افراد منتخب در اين مسابقه در محل فرهنگ‌سراي قرآن قدرداني خواهد شد و به قيد قرعه به افراد برگزيده؛ كمك هزينه سفر عتبات عاليات، كمك هزينه سفر مشهد، سكه بهار آزادي و جوايز نفيس ديگري اهدا خواهد شد.
 شنبه 18 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 291]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن