تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813057466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير نيرو: امسال با صرفه‌جويي جيره‌بندي آب نخواهيم داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: وزير نيرو: امسال با صرفه‌جويي جيره‌بندي آب نخواهيم داشت


خبرگزاري دانشجويان ايران - رشت
سرويس: انرژي

وزير نيرو گفت: با صرفه جويي و همت مردم، امسال جيره بندي آب نخواهيم داشت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سيد پرويز فتاح ـ وزير نيرو ـ در گردهمايي كه با حضور قهرماني استاندار گيلان و نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي به منظور بررسي آخرين وضعيت آب و برق برگزار شد اظهار كرد: در حال حاضر با توليد 33 هزار مگاواتي، چهار هزار مگاوات كمبود برق داريم كه بخش عمده تامين آن با صرفه جويي مردم تامين خواهد شد.

وي با بيان اينكه با وجود خشكسالي و بارندگي كم امسال مجبور به رها كردن آب از سدها شده‌ايم و به تبعه آن كمبود برق را نيز خواهيم داشت خاطرنشان كرد: در حال حاضر در انتقال و توزيع هيچ مشكلي نداريم و مي توانيم با صرفه جويي از جيره بندي و خاموشي عبور كنيم.

وي طرح آزادسازي سواحل دريا را مثبت ارزيابي كرد و از نمايندگان خواست در جهت ارتقا بخش توريستي استان گيلان كه وصف طبيعت بكر و مردم صميمي آن در همه جاي دنيا شنيده شده است تلاش مضاعف داشته باشند.

قهرماني استاندار گيلان نيز در اين ديدار با بيان مشكل كم آبي كشاورزان گفت: همه اين شرايط موجب شده از استعدادهاي نهفته بهره لازم را ببريم.

وي به محصول استراتژيك برنج كه تاكنون بايد صد در صد نشا مزارع استان انجام مي شد اشاره كرد و افزود: با وجود مشكلات فراوان منتظر كمك از تهران نمانديم و تلاش كرديم با تخصيص10 درصد اعتبارات عمراني استان را براي پروژه‌هاي تامين آب، احداث چاههاي عميق، نيمه عميق و دهنه گشاد در جبهه جنگ با افريت خشكسالي، مرحمي بر زخم كشاورزان بگذاريم.

قهرماني يكي از مشكلات مهم ديگر كشاورزان را تخصيص بيمه در صورت كشت مزارع عنوان كرد و از وزير خواست در مجلس شوراي اسلامي در اين خصوص چاره جويي شود.

انتهاي پيام
 شنبه 18 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 281]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن