تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815355413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه موقت قزوين: نعمت ولايت فقيه و آگاهي مردم انقلاب را بيمه كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه موقت قزوين: نعمت ولايت فقيه و آگاهي مردم انقلاب را بيمه كرده است
خبرگزاري فارس: امام جمعه موقت قزوين گفت: دو نعمت ولايت فقيه و آگاهي مردم انقلاب را بيمه كرده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، سيد محمد حسن ابوترابي فرد امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه شهر قزوين افزود: انقلاب‌هاي زيادي در دنيا رخ داده كه يا به پيروزي نرسيده و يا در ادامه راه به انحراف رفته‌اند.
اما همه موفقيت‌هاي نظام جمهوري اسلامي ايران مرهون دو نعمت آگاهي مردم و ولايت فقيه است.
امام جمعه موقت قزوين اضافه كرد: در گام نخست آگاهي، بيداري و استقامت مردم موجب شد تا انقلاب در عرصه‌هاي مختلف به پيروزي‌هاي بزرگي دست يابد.
وي تصريح كرد: ملت ايران پشتوانه همه پيروزي‌هاي انقلاب است از اين رو روز به روز بايد بر مراتب علم، صبر و استقامت آنها افزوده شود چراكه با اين صراط مستقيم به عزت و افتخار مي‌رسيم.
ابوترابي فرد افزود: عامل دوم پيروزي انقلاب اسلامي اسلام است كه امروز اين اصل و ركن اساسي در وجود رهبري عادل، صالح، سالم و باتقوا تجسم يافته است.
وي تأكيد كرد: به محمد ابوترابي نگاه نكنيد بلكه نگاهتان را به رهبر فرزانه انقلاب بدوزيد كه امروز پاسدار حريم استقلال و شرف اين ملت است، اين نعمت بزرگ در كنار آگاهي مردم رمز پيروزي كشور است و ترديد نكنيد كه در سايه اين دو نعمت انقلاب به دستاوردهاي بزرگي دست يافته و دست خواهيم يافت.
امام جمعه موقت قزوين خاطرنشان كرد: از مشكلاتي چون جنگ تحميلي، تحريم و مشكلات اقتصادي در سايه صبر و آگاهي و همراهي مردم عبور كرديم و امروز نيز مشكلات اقتصادي و امثالهم با همين صراط مستقيم حل مي‌شود.
ابوترابي فرد به چهاردهم و پانزدهم خرداد اشاره كرد و اظهار داشت: چهاردهم و پانزدهم خرداد به هم گره خورده است و هر دوي آنها يك حقيقت هستند. 15 خرداد زمينه معرفي امام خميني (ره) را براي دنياي امروز و فردا مهيا ساخت چراكه اگر 15خرداد شكل نمي‌گرفت ‌شخصيت امام براي جامعه ناشناخته مي‌ماند.
امام جمعه موقت قزوين ادامه داد: مهم‌ترين ويژگي قيام 15 خرداد رهبري نهضت است چراكه اين حركت به دست فقيه ذوب شده در قرآن، هوشمند و تربيت يافته در سايه عترت به وقوع پيوست.
وي اظهار داشت: امام راحل براي دفاع از اسلام به صحنه آمد از اين رو اين نهضت بر مبناي انديشه‌هاي ناب اسلامي شكل گرفته است.
ابوترابي فرد گفت: البته امام مشروطه را خوب شناخته بود لذا انقلاب را در تمامي لحظه‌ها مديريت كرد در نتيجه دشمن نتوانست مسير حركت انقلاب را از راهي كه امام تبيين كرده بود، منحرف كند.
وي گفت: امام با درايتي كه داشت اصل ولايت فقيه را در قانون اساسي به عنوان روح و ستون انقلاب اسلامي تعريف كرد و امروز نيز رهبري عادل، فرزانه، صالح و امام گونه رهبري نظام اسلامي را برعهده دارد.
انتهاي پيام،/ب
 جمعه 17 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن