تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814972769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سجادي ازآمادگي كامل ورزشكاران ايراني براي حضور در المپيك پكن خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سجادي ازآمادگي كامل ورزشكاران ايراني براي حضور در المپيك پكن خبر داد
خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): پكن - " سيد نصرالله سجادي "سرپرست كاروان ورزشي ايران اعزامي به رقابت هاي المپـيك از آمادگي كامل ورزشكاران ايراني براي حضور هرچه بهتر در بازيهاي المپيك 2008 پكن خبر داد.


0 N
خارجي - ورزشي

بيست و نهمين دوره بازيهاي المپيك پكن از هشتم اوت آينده در شهر پكن پايتخت چين آغاز مي شود.
سجادي كه براي ثبت نام مقدماتي كاروان ورزشي ايران در پكن پايتخت چين بسر مي برد، روز پنجشنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگارايرنا اظهارداشت : تمامي كارهاي تداركاتي و پشتيباني كاروان ورزشي ايران به نتايج نهايي رسيده است و كاروان ورزشي ايران درآمادگي خوبي بسر مي برد.
وي گفت : تاكنون حضور 50 ورزشكار ايراني در بيست و نهمين دوره بازيهاي المپيك 2008 پكن قطعي شده است و اميدواريم ورزشكاران ايراني نتايج سالها و ماهها زحمات خود را در بازيهاي المپيك بگيرند.
سجادي درباره نقش و جايگاه رسانه ها در اطلاع رساني از بازيهاي المپيك و ايجاد روحيه اميد و نشاط در كاروان ورزشي ايران گفت : خوشبختانه رسانه ها همكاري نزديكي با كميته ملي المپيك دارند و اصحاب رسانه شايسته است تا در فرصت باقيمانده تا بازيهاي المپيك ، روحيه اميد را به كاروان ورزشي ايران بدمند.
سرپرست كاروان ورزشي ايران به رقابت هاي المپيك پكن اضافه كرد:از رسانه ها نيز انتظار داريم نقـش حمايتي خود را پررنگ تر ايفا كنند تا كاروان ورزشي ايران با اميد و نشاط بيشتري در بازيهاي پكن حضور يابند.
وي در پاسخ به پرسشي مبني براينكه پيش بيني كميته ملي المپيك از دريافت مدال توسط ورزشكاران ايراني دراين دوره از مسابقات چيست ،گفت :انتظارات و توقعات را نبايد بدون واقعيت ها بالا برد.كاروان ورزشي همه تلاش خود را براي كسب مدال بكار خواهد بست .
سجادي بابيان اين مطلب كه توانايي ورزشكاران ايراني و رقباي آنها مشخص است ، اظهار داشت : به همان ميزاني كه ما براي كسب مدال تلاش مي كنيم ، رقباي ما نيز كار و تلاش كرده اند.
وي گفت كه دراين سفر همچنين از استاديوم ها و مراكز ورزشي بازيهاي المپيك بازديد كـرده است و در نشست هايي كه با حضور مسئولان كميته تشكيلات بازيهاي المپيك پكن داشته ،درباره حضوركاروان ورزشي ايران در پكن هماهنگي و رايزني كرده است .
سجادي همچنين صبح پنجشنبه در نشستي با حضور سفير ايران در چين و اعضاي كميته ورزشي سفارت ايران درپكن باآنان درباره فراهم كردن زمينه حضور هرچه بهتر كاروان ورزشي ايران در رقابت هاي المپيك پكن بحث و ت بادل نظر كرد.
آساق (6) ورزشي . ** 275 **
 پنجشنبه 16 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 283]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن