تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815591804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعمال محدوديت هاي ترافيكي ويژه در محورهاي هراز و چالوس


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: اعمال محدوديت هاي ترافيكي ويژه در محورهاي هراز و چالوس
رئيس مركز كنترل ترافيك پليس راه كشور از اعمال محدوديت هاي ترافيكي ويژه در محورهاي هراز و چالوس خبر داد.


سرهنگ حسين عليشاهي در گفتگو با خبرنگار سرويس اجتماعي برنا با اشاره به حجم بالاي ترافيك در برخي محورهاي مواصلاتي كشور از صبح امروز و پيش بيني افزايش حجم ترافيك با توجه به پايان مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)، افزود: با توجه به ترافيك بسيار سنگين در محور هراز، پليس راه ناجا در اقدامي فوري تردد تمامي خودروها از هراز به سمت تهران را از ساعت 10:30 امروز (سه شنبه) تا پايان روان سازي ترافيك ممنوع اعلام كرده است.

وي تصريح كرد: همچنين تردد خودروها از رودهن به سمت هراز از ساعت 12:30 امروز تا پايان روان سازي ترافيك به صورت يكطرفه انجام خواهد شد.

رئيس مركز كنترل ترافيك پليس راه كشور با اشاره به وجود ترافيك نيمه سنگين در محور چالوس، اظهار داشت: در اين محور تردد خودروها از چالوس به سمت كرج از ساعت 11:00 امروز (سه شنبه) تا پايان روان سازي ترافيك ممنوع است.

وي افزود: تردد خودروها در اين محور از كرج به سمت چالوس از ساعت 13:30 امروز تا پايان روان سازي ترافيك به صورت يك طرفه انجام خواهد شد.

سرهنگ عليشاهي ضمن اشاره به وجود ترافيك سنگين در نزديكي دهانه تونل ها در محورهاي هراز و چالوس از رانندگان درخواست كرد با آرامش و صبر و حوصله بيشتري رانندگي و طي مسير كنند.

وي وضعيت ترافيكي محور تهران – سمنان - مشهد در محدوده شريف آباد تا گرمسار را سنگين اعلام كرد و گفت: ماموران پليس راه در اين محور اقدام به روانسازي ترافيك كرده و از توقف هاي نا به جاي برخي شهروندان، به ويژه در ورودي شهرها ممانعت به عمل مي آورند.

رئيس مركز كنترل ترافيك پليس راه كشور با اشاره به وجود ترافيك سنگين در محور كرج – قزوين تا ابتداي پل مهرشهر، تاكيد كرد: وضعيت ترافيكي در محور قزوين – تهران، نيمه سنگين و در محور قزوين – رشت سنگين گزارش شده است.

انتهاي خبر // شبكه خبري برنا//56 - 22 - 44//www.BornaNews.ir
 چهارشنبه 15 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن