تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نصيحت و خيرخواهى از حسود محال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813151414




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احمدي نژاد: بوش خيلي علاقه مند است به ايران حمله كند، اما اين خيال محقق نخواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: احمدي نژاد: بوش خيلي علاقه مند است به ايران حمله كند، اما اين خيال محقق نخواهد شد
خبرگزاري آريا- رييس جمهوري اسلامي ايران گفت آقاي بوش دوران رياست جمهوري خود را با غصه ناكامي از حمله به ايران به پايان خواهد برد.

به گزارش خبرگزاري آريا،‌ محمود احمدي نژاد رييس جمهوري اسلامي ايران در حاشيه اجلاس سازمان خواربار و كشاورزي ملل متحد (فائو) در ايتاليا ،‌ در نشست خبري در پاسخ به سووال خبرنگاري مبني بر تهديد آمريكا به حمله نظامي ايران افزود: آقاي بوش خيلي علاقه مند است به ايران حمله كند و بارها براي به دست آوردن بهانه اين حمله تلاش كرده اما شكست خورده است .

احمدي نژاد تاكيد كرد فعاليت‌هاي هسته اي ايران كاملا قانوني، شفاف و زير نظر آژانس بين المللي انرژي اتمي است اما قدرت هاي زورگو و دولت آمريكا ، برخي از جمله رژيم صهيونيستي را به سلاح هسته‌اي مجهز كرده‌اند و از آنها حمايت مي‌كنند كه استانداردي دوگانه است و دوران استاندارد دو گانه پايان يافته است.

از رييس جمهوري اسلامي ايران درباره انتخابات آمريكا و تاثير نتيجه آن بر روابط دو كشور سووال شد كه وي ابراز اميدواري كرد انتخابات آمريكا آزادانه برگزار شود و افزود : اما دلايل فراواني داريم كه انتخابات آمريكا آزاد نيست، فرقي نمي‌كند چه كسي راي بياورد، هركس انتخاب شود بايد تجاوزگري و اشغالگري را پايان دهد و فضاي تهديد را برچيند و گفت وگو را حاكم كند.

احمدي نژاد خاطر نشان كرد پارسال پيشنهاد مناظره با بوش با حضور خبرنگاران را دادم امسال هم پيشنهاد مي‌كنم با نامزدهاي رياست جمهوري آمريكا در حضور خبرنگاران مسايل جهان را بررسي كنيم زيرا معتقديم گفت وگو و منطق بهتر از درگيريست.

رييس جمهوري اسلامي ايران باتاكيد براينكه ملت ايران قرباني تروريسم است گفت: متاسفم كه امروز تروريست‌ها در آمريكا و برخي كشورها آزادانه زندگي مي‌كنند و فرمان ترور مي دهند.

احمدي نژاد در پاسخ به سوالي درباره رژيم صهيونيستي گفت: شخصيت مردم اروپا قرباني دفاع از جنايت هاي صهيونيست ها مي شود و شك ندارم كه مردم اروپا با اين جنايت ها مخالفند اما آنچه امروز منتشر مي‌شود اينست كه مردم اروپا موافق هستند ، و اين ظلم به مردم اروپا است.

رييس جمهوري اسلامي ايران افزود :‌ دولت‌هاي اروپايي نيز دوست ندارند صهيونيست ها در اروپا زندگي كنند اما نبايد آنها را به مردم فلسطين تحميل كنند.

احمدي نژاد تاكيد كرد: حرف ما اين است كه اجازه دهند ملت فلسطين در انتخاباتي آزاد سرنوشت خود را برگزيند ، اين يك راه حل انساني و پايان 60 سال جنايت است .

رييس جمهوري اسلامي ايران با اشاره به مشكلات امروز كشورهاي اشغال شده همچون عراق، فلسطين و افغانستان و كشتار مردم بي‌دفاع آن ها ، گفت : گرفتاري امروز بشريت ناشي از بي‌عدالتي‌ها و تضييع حقوق انسان هاست .

احمدي نژاد همچنين گفت :‌ امروز افزايش قيمت محصولات كشاورزي عادي نيست و يكي از علت هاي اين افزايش دخالت قدرت هاي سلطه گر است كه معادلات جهاني را به نفع خود ناعادلانه تنظيم مي‌كنند .

رييس جمهوري اسلامي ايران پيش از پاسخ گويي به سووال هاي خبرنگاران در حاشيه اجلاس فائو در رم با يادآوري سالگرد ارتحال امام خميني(ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران گفت : آرمان هاي امام خميني آرمانهاي پيامبران الهي و حضرت عيسي مسيح (ع) است ، امام خميني پرچمدار عشق و محبت و مبارزه با ستم و خواهان آزادي بود و همچون پيامبران الهي و حضرت عيسي عدالت را ترويج مي‌كرد .
 چهارشنبه 15 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن