تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815590269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرنگار لبناني :روح پيام امام خميني نه گفتن به مستكبران و ظالمان است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: خبرنگار لبناني :روح پيام امام خميني "نه " گفتن به مستكبران و ظالمان است
خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): تهران - يك خبرنگار لبناني روح كلام و پيام امام خميني را "نه " گفتن به همه ظالمان و زورگويان جهان توصيف كرد.


"ندا رعد" خبرنگار لبناني كه در مراسم سالگرد ارتحال بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران شركت كرده است ، به خبرنگار ايرنا گفت : ظلم ستيزي و استكبار ستيزي بنيان از اهداف عاليه امام خميني بود و به طور خلاصه مي توان گفت : روح همه كلام و پيام امام خميني "نه " گفتن به همه ظالمان و مستكبران و زورگويان جهان بود.
اين خبرنگار لبناني توضيح داد: امام خميني همه ارزش هاي والاي انساني اعم از سعادت ، شرافتت و كرامت ،عدالت ، آزادي و برابري و مساوات را احيا كرد و فرهنگي جهاني را منطبق با اسلام پايه ريزي كرد.
ندا رعد افزود: امام خميني نه فقط در ايران بلكه امام و رهبر همه جهانيان بود چراكه تعاليم عاليه وي بر پايه خدامحوري و بازگشت به معنويات قلوب همه جهانيان را تسخير كرد.
وي مبارزه با ظلم واستكبار و برتري طلبي آمريكا و اسرائيل را از اهداف اوليه سياست هاي امام خميني دانست و گفت : امام خميني متعاقب سرنگون ساختن حكومت دست نشانده شاه ، در جهت هرچه نزديكتر ساختن ايران با جهان عرب اهتمام ورزيد و همين ايده هاي روشن او روحيه بخش اعراب در مبارزه با اسرائيل بود.
وي امام خميني را نخستين مدافع حقوق فلسطينيان در جهان برشمردو گفت : اين واقعيت كه امروز فلسطينيان با رشادت و شهامت مقابل جنايات صهيونيستها مي ايستند، تاثير شگرف روح پيام امام خميني است .
وي ادامه داد: پيروزي لبنان بر رژيم اسرائيل در دو سال پيش نيز الهام گرفته از آرمان هاي والاي امام خميني بود.
ندا رعد با اشاره به رهبري داهيانه رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران افزود: "آيه الله خامنه اي " جانشين به حق امام خميني و پيرو صديق راه اوست و با رهبري خود نقش بسزائي در رهبري و هدايت مبارزان فلسطيني و همه مبارزان مسلمان دارد.
صوير** 1591 **1431
 سه شنبه 14 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن