تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806688187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفی باشگاههای بزرگ جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: "معرفی باشگاههای بزرگ جهان"

این هفته: اینتر میلان ایتالیاباشگاه: اینتر ناسیونالF.C.inter nationalرئیس باشگاه: ماسیمو موراتی

استادیوم: سن سیرو( جوزپ مه آتزا)



سایت رسمی باشگاه:www.inter.itپیراهن: آبی و مشکی، شورت ورزشی مشکیسرمربی: هکتور رائول کوپر

شهر میلان یکی از شهرهای زیبا و درعین حال پر جمعیت کشور ایتالیاست که از حیث اهمیت چیزی از "رم" کم ندارد. تقریباً در حدود 100 سال پپش دراین شهرچیزی به نام فوتبال حرفه ای وجود نداشت، تا آنکه در آغاز سده جدید و در سالهای 1898 تا 1900 باشگاه فوتبال "میلان" در این شهر تاسیس شد و مورد توجه جوانان میلانی قرار گرفت. در سال 1908 گروهی از بازیکنان حاضر در باشگاه "میلان" تصمیم گرفتند که با جدایی از این تیم، تیم جدیدی تاسیس کنند وبا دیگرهمبازیان سابق خود که در "میلان " مانده بودند، رقابت کنند.

باشگاه میلان پس از مدتی به تیم "آث میلان" تبدیل شد و دراین سو تیم "اینترناسیونال" تولد خود در دنیای فوتبال را جشن گرفت. انتخاب این نام بر اساس تصمیم اعضای باشگاه صورت گرفته بود.در حقیقت از همان ابتدا قرار شد که اینتر برای همه بازیکنان ایتالیایی و غیرایتالیایی خانه تازه ای باشد و در جذب بازیکنان خارجی هیچ محدودیتی در نظر گرفته نشد تا اینتر رسماً با هر گونه نژاد پرستی مخالفت کرده باشد. در ادامه همین روند، "هرنست ماکنت"، بازیکن سوئیسی "اینتر"، به عنوان اولین کاپیتان این تیم انتخاب شد. آبی و مشکی های میلان بسیار زودتر از حد تصور به جاده افتخار گام نهادند. این تیم تنها دو سال پس از تاسیس و در سال 1910 میلادی به اولین عنوان قهرمانی در لیگ باشگاههای ایتالیا( کالچیو) دست یافت." اینتر" برای سومین بار، در سال 1930 نیز اسکودتو را فتح کرد.این تیم با هفت قهرمانی دیگر در سالهای 1966،1965،1964،1963.1953،1940.1938توانست با مجموع 10 قهرمانی در لیگ ایتالیا نشان یک ستاره طلایی را بر روی پیراهن خود ثبت کند. این تیم در سالهای 1971،1980،1989 نیز توانست قهرمان " کالچیو" شود، اما در حال حاضر "اینتر" بیش از 14سال است که در حسرت تکرار این افتخار و چهاردهمین قهرمانی به سر می برد.از لیگ ایتالیا که بگذریم ، سه قهرمانی جام حذفی نیز از افتخارات آبی های میلانی در سطح مسابقات داخلی به شمار می رود، اما کارنامه درخشان" اینترمیلان" در جام های اروپایی نیز بسیار دیدنی بوده، اینتر در تاریخ 95 ساله خود 34 حضور در رقابتهای اروپایی داشته است. این تیم در این حضورها مجموعاً 229 بازی انجام داده که در 116 مسابقه پیروز بوده و 59 تساوی و 54 باخت نیز حاصل عملکرد اینتر در این مسابقات بوده است.

آبی های میلان در سالهای 1964و1965 با غلبه بر تیم های" رئال مادرید" اسپانیا و بنفیکای پرتغال به عنوان قهرمانی جام قهرمانان باشگاههای اروپا دست یافتند و درسالهای 1967 و 1972 به عنوان نایب قهرمانی این مسابقات رضایت دادند."اینتر" در دهه نود میلادی سه بارجام "یوفا" را تصاحب کرده است . این تیم با شکست" آ.اس.رم "در فینال جام 1991 برای اولین بار جام را به خانه برد. "سالزبورگ" اتریش در سال 1994 دومین قربانی قهرمانی اینتر در جام یوفا بود و آبی پوشان با شکست" لاتزیو" در فصل 1998 این افتخار را برای بار سوم به دست آوردند. قهرمانی در دو جام باشگاههای جهان درسالهای 1964 و 1965 نیز از افتخارات" اینترمیلان" محسوب می شود.اینتر هم اکنون از امیدهای اول قهرمانی نیز به شمار می آید و از صدر نشینان " کالچیو" است.همچنین آبی پوشان میلانی به مرحله یک چهارم نهایی جام قهرمانان اروپا نیز راه یافته اند و می توانند با از پیش رو برداشتن " والنسیا " باز هم به دنبال افتخار تازه ای برای کشور چکمه باشند.

 نفرات اینتر میلانشماره پیراهنپست بازینام و نام خانوادگی12دروازه بان1- آلبرتو فونتانا( ایتالیایی)27دروازه بان2- ماتیو مورو( فرانسوی)1دروازه بان3- فرانچسکو تولدو( ایتالیایی)15مدافع4- دانیله آدانی( ایتالیایی)13مدافع5- فابیو کاناوارو( ایتالیایی)77مدافع6- فرانچسکو کوکو( ایتالیایی)2مدافع7- ایوان کوردوبا( کلمبیایی)24مدافع8- کارلوس گامارا(پاراگوئه ای)23مدافع9- مارکوماتراتزی( ایتالیایی)31مدافع10- نلسون ویواس( آرژانتینی)26مدافع11- جیووانی پاسکواله (ایتالیایی)17مدافع12- میشله سرنا(ایتالیایی)16مدافع13- گونزالو سوروندو4مدافع14- خاویر زانتی( آرژانتینی)25هافبک15- ماتیاس آلمیدا( آرژانتینی)22هافبک16- امره بلوزاوغلو( ترک)22هافبک17- اوکان بوروک( ترک)7هافبک18- سرجیو کنسیسائو( پرتغالی)18هافبک19- استفان دالما( فرانسوی)14هافبک20- لوئیجی دی بیاجو( ایتالیایی)11هافبک21- آندرس گوگلیلمین پیترو( آرژانتینی)10هافبک22- دومنیکو مورفئو( ایتالیایی)21هافبک23- نیکلا بیتی (ایتالیایی)6هافبک24- کریستیانوزانتی( ایتالیایی)3مهاجم25- محمد کالون( سیرالئونی)20مهاجم26- آلوارو رکوبا( اروگوئه ای )9مهاجم27- هرنان کرسپو(آرژانتینی)32مهاجم28- کریستین ویه ری( ایتالیایی)19مهاجم29- گابریل باتیستوتا(آرژانتین)30مهاجم30- اوبافمی مارتینز(نیجریه)78مهاجم31- نیکولا ونتولا(ایتالیایی)


































































این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1556]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن